Přehled povídek autora - ZairaAlbereo

The heart's desire

Odkaz | Autor: ZairaAlbereo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry, Sirius, Remus, Brumbál, Weasleyovi, Lucius Malfoy | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Pokračování povídky The promise. Sirius uprchl z Azkabanu a vzal s sebou Harryho. Byli nalezeni. Teď ho čeká soud. Může dokázat svoji nevinu? Bude Harry v bezpečí, když se temné síly daly do pohybu? Mohou se Sirius a Remus usmířit? A bude touha jejich srdce naplněna? Sirius musí nejen obhájit svoji nevinu před soudem, ale i vyrovnat se se svou minulostí. Harry se snaží vyrovnat se s novou rodinou. Remus pomáhá přimět Siriuse k rozumu a Brumbál přesvědčuje soud, že se před lety mýlil. Povídka, v níž cesta k Siriusově očištění není vůbec jednoduchá a Veritaserum všechno neřeší.
Klíčová slova:


The Promise

Odkaz | Autor: ZairaAlbereo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Sirius Black, Remus Lupin | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Před osmi lety složil Sirius Black slib. Nyní je v Azkabanu a snaží se udržet si zbytky svého rozumu. Ale potom se něco stane Harrymu a Sirius se probudí. Dvě, nebo tři zjizvené duše? Co je potřeba, aby se uzdravily?
Klíčová slova:

Mandragora:
“k přečtení”
Lianne:
“Začátek je slabší, ale na povídce je skutečně hodně znát, jak se postupně autorka zlepšuje. Postavy se s postupem času stávají propracovanější a příběh je tak reálný, až to místy bolí. Nenajdete tu mnoho "jednoduchých řešení". Krásně propracovaný je tu vztah Siriuse, Harryho a později i Remuse. Má naprosto geniální pokračování pod názvem The heart's desire.”