Přehled povídek autora - Xanthe

Damage

Odkaz | Autor: Xanthe | Fandom: Námořní vyšetřovací služba | Jazyk: AJ | Postavy: Gibbs/DiNozzo | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: When Gibbs investigates a minor robbery, he uncovers something much more sinister. The resulting investigation has unexpected and far-reaching consequences. // 1. I’ve tried to make this as realistic as possible in psychology, procedure, and legal process etc, and have done research and taken advice, but I’ll admit that I’m not an expert on any of these things. 2. Some accuracy has been sacrificed deliberately for the sake of dramatic licence in much the same way as happens on the show. 3. I’ve gone with 1972 as Tony’s year of birth for this story - the show hasn’t been consistent about it. 4. I've used UK spelling throughout, except for the word "pedophile" for various reasons.
Klíčová slova: znásilnění, sex s nezletilým, pedofilie

Sylwia:
“ok”
Benny:
“Nápad velice zajimavý, ale asi nelze vymyslet nic nového ve vztahu starší/mladší muž.Nebo máme přečteno příliš ff na tohle téma.”
Lanevra:
“Na povídku jsem narazila při hledání jedné povídky pro Benny (ne, furt jsem ji ještě nenašla) a zatím vypadá docela zajímavě, ale přečtené mám teprve dvě první kapitoly. Ony jsou totiž ty kapitoly docela dost dlouhé.// Hrozně se mi v tom příběhu líbí, jak dobře je psaný Duckman. On je přesně tak roztomilý, jako i v seriálu. Vždycky mi přišlo že má v sobě trochu McCoye.// Uvažuji, jestli je styl prostřihu scén snaha zformovat duševní poruchu do psaného textu nebo je to kopírování filmových prostřihů.// Popravdě jsem to nedočetla do samého konce, ale případ byl vyřešen, tak předpokládám že to skončí dobře. Inu... To téma jsem četla u X-krát v Potterovi a jak jsem zjistila, pokud zaměníte hlavní postavy za jiná jména s podobným charakterem, prostě to bude pořád stejné. Některá místa už byla nakonec dost zdlouhavé a ukňouraná, erotické scény to oživily a charaktery postav bylo dobře zvládlé.”