Přehled povídek autora - Wishweaver

Harry Central

Odkaz | Autor: Wishweaver | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP | Rating: 9+ (K+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Na počest Harryho narozenin malý příspěvek k sérii Harryho Pottera a fandomu, který inspirovala.
Klíčová slova: humor


Poznání

Odkaz | Autor: Wishweaver | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, Tom (hostinský), OFC | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2004-02-19 | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Po svém čtvrtém ročníku se Harry vrátí do Zobí ulice č. 4 a zjistí, že dům je… prázdný! Co uděláte, když si nemůžete jít pro pomoc k přátelům?
Klíčová slova:


Realizations

Odkaz | Autor: Wishweaver | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, Tom (hostinský), OFC | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-11-16 | Počet kapitol: 36
Shrnutí: Po svém čtvrtém ročníku se Harry vrátí do Zobí ulice č. 4 a zjistí, že dům je… prázdný! Co uděláte, když si nemůžete jít pro pomoc k přátelům?
Klíčová slova:

Pyriel:
“Harry se po Turnaji vrátí k Dursleyovým, jenom aby zjistil, že zmizeli. Nejdříve zpanikaří, ale nakonec se na léto hezky usadí a zařídí si fajn život s novou identitou. A mezitím po něm pátrá Brumbál i Voldemort. Moc zajímavě jsou popsaná kouzla, jež stojí za Harryho ochranou (nevytvořil je jenom Brumbál, jak je v kánonu, ale mnoho dalších kouzelníků) a která mají nečekaný vedlejší efekt. A objeví se opravdu výborná OFC postava, vlastně celá OFC rodinka :-) Kdysi dokonce začali tento příběh překládat pod jménem Poznání, ale po asi dvou kapitolách to vyšumělo, škoda. Stejně jako je škoda, že povídka není dokončená. Ale kdoví, třeba se ještě někdy dočkáme? Na yahoo je dokonce další kapitola.”