Přehled povídek autora - Vorabiza

Malfoy-Child

Odkaz | Autor: Vorabiza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy. Severus Snape | Rating: +16 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Z důvodu lektvarové nehody se změní Draco ve čtyřletého chlapce a Harry se o něj po následující čtyři měsíce stará
Klíčová slova:

akisama1998:
“Ahoj. Je tato povídka někde v češtině? Odkaz na aj verzi se mi nechce načíst.”
Rulie:
“Povídka napsaná perfektně a ačkoliv neovládám dobře angličtinu, tak se mi to četlo velmi dobře. Malý Draco je sladký. Líbil se mi nápad, provedení a konec :D”
Akae21:
“Dostalo mě to. Překvapilo mě jak moc.”
Crystal:
“Milá povídka. Když jsem si dnes ráno dočetla konec, hned se do školy šlo lépe :)”
Victoria:
“Někdy =)”
mariaa:
“Opravdu krásná povídka, Draco je roztomiloučké malé stvoření, které si musíte zamilovat - až mi na konci bylo trochu líto, že přeci jenom vyrostl :D.”
MandalanUmen:
“..........”
Ivet:
“Nádherné. Malý Draco je strašně roztomilý a Harry je správný Nebelvír. Hodně se mi tu líbí i Severus, hlavně jeho chování k Harrymu. Zápletka je skvělá a vyústění povídky bylo pro mě až dechberoucí. Rozhodně si zaslouží plné hodnocení.”
Amidala:
“ja som tú poviedku čítala v angličtine a musím súhlasiť, že to bolo perfektne napísané.. a malý Draco bol jednoducho rozkošný :-)))”
biaca:
“super povídka. - já čtu německou verzi užasná. naleznete ji http://www.fanfiktion.de/s/45b63e0e00002e0b067007d0 doporučiji”

Potřebuju rande

Odkaz | Autor: Vorabiza | Překladatel: Erumoice | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry potřebuje doprovod na ples, kterým se oslavuje rok od Voldemortovy porážky. Způsobí však pozdvižení, když se rozhodne pozvat Draca, který souhlasí.
Klíčová slova: polibek, Ron na mrtvici , drarry


Secrets

Odkaz | Autor: Vorabiza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM, SS/RL | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 62
Shrnutí: Beginning with Draco´s unexpected arrival at the Dursleys, Harry´s summer after sixth year becomes filled with activity and many secrets. As his summer progresses, Harry generates several unexpected allies as he finds himself actively becoming the leader of the Light side.
Klíčová slova: post-HBP