Přehled povídek autora - Virginia Riddle-Malfoy

Harry Potter and the Turn of the Tides

Odkaz | Autor: Virginia Riddle-Malfoy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2009-03-20 | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Bradavice jsou škola plná nejmladších z kouzelnického světa, kouzla jsou tu vrhána celou dobu, a zatímco Rowlingová se zaměřuje na Harryho a na kouzla, míváme sklon zapomínat, že Bradavice, to je chaos. Přidejte Temného Harryho a to je tahle ff. Malý crossover.
Klíčová slova: manipulativní Brumbál, Temný Harry, Harry ve Zmijozelu

Pyriel:
“První povídka autorky - a je to na ní poznat. Není dokončená a ani není o co stát. Naprosto ploché postavy, které jednají, jak touží autorka, nikoliv jak odpovídá jejich charakterům (V létě nikdo s Harrym nekomunikuje, jediný dárek dostane od Voldemorta - hada. Vernon Harryho zmlátí, a protože mu Brumbál odmítne pomoc, obrátí se na Voldemorta. Ten ho zachrání, odvedou ho na Slytherin Manor. Tam se setká s Dracem a hned je ruka v rukávě. Pak se setká s Voldemortem a jako by snad ani nezabil jeho rodiče. Dostane se mu výcvik, že ho ani Snape při setkání nepozná. Po návratu do Bradavic požádá o nové Zařazení a hádejte, kam ho Klobouk pošle). Váhala jsem mezi 0 a 1, ale i když se tam objevil i náznak humoru, spíše tedy parodie, je naprosto zbytečné to číst.”