Přehled povídek autora - TheJackOfDiamonds

Harry Potter and the Hero's Path

Odkaz | Autor: TheJackOfDiamonds | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2006-12-24 | Počet kapitol: 23
Shrnutí: AU. Mladý Harry, který je týrán Dursleyovými, se naučí spoléhat pouze na sebe. Poté, co v mladém věku odhalí magii, trénuje, aby se stal silnější a aby chránil ty, kdo jsou slabší než on.
Klíčová slova: Harry ve Zmijozelu, mocný Harry

Pyriel:
“Ze začátku jsem to jen zběžně prolítla, Harry mi přišel příliš nereálný, příliš chytrý a mocný (příliš snadno a příliš rychle se všechno sám naučil). Ale musím přiznat, že např. scéna, kde si vyjasňuje postavení ve Zmijozelu, byla skutečně adrenalinová :-)) A pak si to ještě vyříkali u ředitele se Snapem a ten skončil v podmínce. A tak jsem se vrátila a přečetla si to pořádně od začátku. Velice zajímavě pojatý Harry, je sice srdcem Nebelvír, ale touží stát se co nejsilnějším, aby mohl chránit ty, které miluje, proto si zvolí Zmijozel. A žádné kamarádění s Dracem a pod. Končí to prvním úkolem na turnaji (čili dovedené to je docela daleko) a musím říct, že určitě ještě žádný HP se s tím nevypořádal tak, jako tenhle :-)) Bohužel autor se od konce roku 2006 nikde neobjevuje, takže je možné, že je mrtvý. Dokončení nejspíš nebude.”