Přehled povídek autora - The Quillion

A Frankenstein by any other name

Odkaz | Autor: The Quillion | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, Mycroft Holmes, John Watson, Greg Lestrade, James Moriarty, Sally Donovan, Mrs. Hudson, Molly Hooper, Mike Stamford a postavy z Frankensteina Mary Shelleyové | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 76
Shrnutí: Author's Note: Victor's creature outlived him - the spark of false life breathed into him by his creator allowed him to carry on long after Victor perished on the ice. He survived and he flourished, gained a new appearence as years passed and took the name Sherlock, rejoining his family and seeking the one thing his creator could not give him. A soul. A soul which he finds in a certain Dr Watson.
Klíčová slova: Sherlock BBC, Frankenstein, crossover, AU, romance, adventure, friendship, Johnlock, Mystrade

Heredhether:
“Nechápu, kam fanoušci Sherlocka na tyhle skvělý nápady pořád chodí. Ano, vím, že Cumberbatch hraje i ve Frankensteinovi, ale spojit Frankensteina se Sherlockem tak jednoduše geniálním způsobem, jako to udělala autorka téhle povídky, to je nápad za milion. Rozhodně to nepojala nijak stručně, ale že by plýtvala slovy, to se taky říct nedá. Ta atmosféra mě dostala, ať už 19. století s ponurým světem plným nespravedlnosti, 1. světová válka se špinavými zákopy a proměna světa, která následovala po ní, nebo ta nám dobře známá současnost, ve které se dozvídáme o všem, co předcházelo dějům vylíčeným seriálem BBC. Sledujeme, jak se bezejmenný a lidskému zraku odporný uměle vytvořený muž psychicky a fyzicky stává Sherlockem Holmesem, jediným detektivním konzultantem na světě, jak to s lidmi nevzdává navzdory tomu, co si od nich vytrpěl. Romantika a hledání osudové lásky – to je, oč tu běží, takže kdo má raději prasečinky, od téhle povídky by měl pelášit rychleji než Anderson od IQ testu ;D Plný počet nedám za hlavního záporáka Moriartyho, který mohl klidně trochu přitvrdit a povídka se jím mohla zabývat víc do hloubky.”