Přehled povídek autora - Tarot (Chris Quinton)

Masquerade

Odkaz | Autor: Tarot (Chris Quinton) | Fandom: Profesionálové | Jazyk: AJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A case of industrial espionage via blackmail lands on Cowley´s desk. He sends in Bodie and Doyle to pose as a gay couple attached to a 1930s-style dance band to flush out the blackmailers. This entails a 24/7 masquerade on their part, but as the case drags on with no move from the blackmailers, Doyle can no longer see the humour in their situation, unlike Bodie. Tensions grow between them, and the bait is taken just in time to save the case and their partnership. Alternativní odkaz: https://archiveofourown.org/works/27352258
Klíčová slova: sex

Usmevava_Barush:
“.”
Zuzi:
“Jo ty chlápky prostě žeru”
Ostravanka:
“q”
Julie:
“Subjetivně vzato, povídka, která mě právě přitáhla k novému fandomu:-) Nejsem sice profesionální profesionálolog, ale podle toho, co si o seriálu pamatuji se mi zdá velice dobře napsaná, má uvěřitelnou zápletku a uvěřitelné postavy. Vzhledem k postupnému vývoji vztahu a k jeho decentnímu vyvrcholení, ji doporučuji i začínajícím čtenářům slashe. Jediné varování - pokud máte jako já slabost pro elegány u klavíru, budete mít poněkud problém dostat Bodieho z hlavy:-)”
bedrníka:
“Líbí se mi, jak autorka zdůrazňuje, že se Bodie ve svých nečekaných pocitech odmítá babrat, kdežto Doyle to donekonečna řeší.”
D.J. Orlovský:
“Bodie a Doyle nasazeni undercover do hudební skupiny, aby přišli na kloub organizovanému gangu specializující se na průmyslovou špionáž. Bodie se má nechat vydírat kvůli homosexuálnímu vztahu a jeho partnera nemá hrát nikdo jiný než Doyle. Zatímco Bodie se své role zhostí s nadšením sobě vlastním, Doyleovi se to ani trochu nelíbí. Nicméně oba odvedou svoji práci. Dalo by se říct, že klasická zápletka, kdy hrají dva teplouše, až nakonec zjistí, že je to k sobě táhne a hupnou na to. Na téhle povídce se mi ale líbí, že i když je Cowley nutí k ledasčemu, rozhodně ne k tomu, aby kvůli věrohodnosti spolu opravdu spali. I když se nějakým těm polibkům a dotekům nemůžou vyhnout, všechno ostatní je jen hezky sehraná maškráda. Takže celý případ na mě působil věrohodně a uvěřitelně. Na opravdový sex dojde až po uzavření případu, kdy si chlapci vyjasní, jak že to teda mezi sebou mají.”