Přehled povídek autora - Tabitha

Krásný neviditelný

Odkaz | Autor: Tabitha | Překladatel: sssnake | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape je neviditelný, a nemá to na svědomí neviditelný plášť
Klíčová slova: lemon

Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Někdo začal psát, pak najednou nevěděl co s tím, tak to uťal; a ještě si v průběhu psaní sám nebyl dost jistý, jestli to celé myslí vážně...”
Salome:
“No, tak když už píšu PWP, tak ho píšu, ne? Co s tím... psychologie - nula, logika zápletky - nula, pointa - nula... Tak kdyby to bylo aspoň to PWP... No tak aspoň, že je to přeložené hezky česky jen s jednou hrubkou. Takže pro překladatelku věnuji bod.”
jesssnape:
“...”
T_nule:
“...”
Benny:
“Otřesné PWP”
Mrmla:
“--”
Adelaine:
“PWP bez ničeho. No, proč ne, že? 1-2”
belldandy:
“Zas jedno PWP. Zápletka je postavená na předpokladu, že na inteligentnosti motivace vlastně nezáleží, protože koneckonců každý důvod k sexu je dobrý. :) A na tom, že na uvěřitelnosti postav a dialogů u PWP prostě nesejde. Naštěstí alespoň část mé duše tento předpoklad s touto povídkou sdílí. :)) Neviditelnost tu je ozvláštňujícím prvkem, který příběh aspoň maličko okoření. Díru do světa tahle FF sice neudělá, ale na tu malou chvilku, kterou s ní strávíte, dokáže potěšit. Lepší průměr.”
delatrix:
“námět na příběh je dobrý, ale díky tomu, že je to jednorázovka tak tomu něco chybí”
mariaa:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Toto mě teda moc nezaujalo... Přišlo mi to špíše ironické...”
Sectumsempra:
“:)”
Akkarra:
“Profesor Snape, sexy protiva... To snad ne! :) Na PWP mi to přijde moc sladké, takže za 2...”
Kate Mathews:
“Pěkná povídka...teda já vám povim, nechtěla bych být s NEvillem v jedné třídě na lektvary :-D”
assez:
“Ano.”
Lilithka:
“Severus je obětí dalšího neúspěchu Longbottoma. Jedinou nápravou je… nepřetržitý dvanáctihodinový sex. K potěše naší si vybere Harryho, ne Nevilla.”