Přehled povídek autora - Sylvie

Lupinův dárek

Odkaz | Autor: Sylvie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Smutný slash.
Klíčová slova: Lupin se obětuje


Nejkrásnější vánoce

Odkaz | Autor: Sylvie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Věříte na Santu Klause? Ježíška? Ne? Ale i tak jsou Vánoce zvláštní doba, nemyslíte.
Klíčová slova: sex, romantika , Snarry

brandivina:
“ano”
Aswalka82:
“--”
shadow:
“Četla jsem kdysi dávno a pak celkem nedávno. Není to špatné a bavilo mě to.”
jesssnape:
“...”
Fleur Tera:
“príliš sladké, moc mi to nesedelo, ale vianočka pobavila :)”
Lanevra:
“...”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
Benny:
“Heuréka!Nedávno jsme řešily, že Harry se Severusem slavili Vánoce na český způsob.Akorát v jakém kontextu to bylo?To je jedno:)Za vším hledej Fantasmagorium.2-3, ze sentimentu vyšší známka.”
Adelaine:
“Stokrát omleté téma a no... nijak mě to nezaujalo. Horší 2”
Sargo:
“Hezky napsane, ale dejove ponekud absurdni a nepravdepodobne... z obvyklych, stokrat omletych duvodu. :-))”
delatrix:
“Nádherná povídka, jen mě dost mrzelo jak se nakonec zachoval Harry”
mariaa:
“Něco mezi 3 a 4...”
belldandy:
“Řekněme, že samo o sobě by to docela šlo, tak 3, 25 - mohlo by to mít něco do sebe, ale já tomu prostě nedokážu odpustit ty české reálie vánoc. To mi přijde v Británii absorudní ...”
Velká_koule_chaosu:
“Um. Jsou věci které mi tam nesedděli. Teba jejich "kuchařské" umění. Koledy. Boože to neee. :/ Jinak ale hezké.. Noo.. slabý průměr.”
Akkarra:
“Tak ta Vánočka musela stát za to. :) Jinak je to prostě romantika...”
Sectumsempra:
“vtipna povidka...predstava severuse jako kucharky me bude bavit jeste dlouho:)”
assez:
“Ano.”
Lilithka:
“Harryho spolužáci se rozhodnout dát Severusovi dárek k jejich posledním vánocům v Bradavicích. A potom si zbaběle odjedou domů, zůstane tam sám Harry. Severus si ho vychutná…”