Přehled povídek autora - StarTrekContinues

Star Trek Continues E01 "Pilgrim of Eternity"

Odkaz | Autor: StarTrekContinues | Fandom: StarTrek | Jazyk: AJ | Postavy: Kirk, Spock, McCoy, Scott a ostatní | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Apollo returns to wreak havoc on Kirk and the Enterprise in the first episode of the new series. Michael Forest, original series actor who played Apollo, reprises his role. // Enterprise a její posádka se opět setkávají s Apollonem a ani tentokrát se to neobejde bez potíží. // K dispozici jsou titulky v angličtině vložené přímo autory seriálu (nejedná se tedy o YT vygenerované titulky podle zvukové stopy), takže je možné je nechat si přeložit a překlad je konzumovatelný.
Klíčová slova: star trek, fanfilm, fanseriál


Star Trek Continues E02 "Lolani"

Odkaz | Autor: StarTrekContinues | Fandom: StarTrek | Jazyk: AJ | Postavy: Kirk, Spock, McCoy, Scott a ostatní | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: A survivor from a distressed Tellarite vessel pulls Captain Kirk and his crew into a moral quandary over her sovereignty. // Na Tellaritské lodi je nalezena orionská otrokyně a celá posádka je mrtvá. Orionka Lolani má být navrácena svému původnímu majiteli, což kapitána Kirka staví před morální problém; má, byť Orionec, právo někoho vlastnit? // V díle jsou přímo autory vložené anglické titulky (nejedná se o automatický YT přepis zvukové stopy), které si lze nechat přeložit do češtiny.
Klíčová slova: star trek, fanfilm, fanseriál


Star Trek Continues E03 "Fairest of Them All"

Odkaz | Autor: StarTrekContinues | Fandom: StarTrek | Jazyk: AJ | Postavy: mirror!Spock, mirror!Kirk, mirror!McCoy, mirror!Scott a další | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: In the Mirror Universe, Spock faces a choice that determines the future of the Terran Empire. // V čele každé revoluce stál jediný muž s vizí. // V díle jsou přímo autory vložené anglické titulky (nejedná se o automatický YT přepis zvukové stopy), které si lze nechat přeložit do češtiny.
Klíčová slova: mirror univers, Star Trek, fanfilm, fanseriál

belldandy:
“Epizoda těsně navazující na TOS epizodu "Zrcadlo, zrcadlo". Odpovídá na otázku: Co se stalo, když ten "náš" Kirk opustil zrcadlový vesmír. děj je v souladu s později (v Hlubokém vesmíru) se objevivšími údaji o dějinách zrcadlového vesmíru. V zásadě jde tedy o takový díl "zaplňující mezery". Proč mám dojem, že si všichni herci vždycky hrozně užívají své role v zrcadlovém vesmíru? Každý si prostě rád zahraje ničemu. kirk tady na to vypadá. :) Nu, když to sleduji, říkám si, že kdyby měl tenhle zrcadlový Spock k dispozici spolupracujícího Kirka, musela by nakonec ta vzpoura mít i dokonale úspěšný konec. Bohužel, tenhle Kirk není ten "pravý". :) Mojiné, to mi připomíná, že poslední věta, kterou Spock pronesl ke Kirkovi, byla skvělá. Říkám si, že kvůli ní to snad celé natočli. :) /// Mimo jiné, tady najdete vlastní stránky tohoto projektu - http://www.startrekcontinues.com/”
Lanevra:
“Když jsou tu dva předešlé díly, třetí prostě nesmí chybět, zvláště když je z mého milovaného Zrcadlového vesmíru. // Musím říct, že jsem jsem nakonec akceptovala Spocka, tak tady, když jsem ho viděla první, to bylo jako ze známého vtipu, když bůh viděl jedno nejmenované město a řekl: "Brrr... noo." :-D Ale nakonec jsem si i na to zvykla. Co se mi vyloženě nelíbilo byla poslední scéna, ta úplně poslední na můstku, který mi přišla... prostě se mi nelíbila ta uniforma, no. Každopádně to zážitek ze sledování nezkazilo a já netrpělivě čekám až, a jestli vůbec, natočí další díl.”