Přehled povídek autora - Shampain

Modern Love

Odkaz | Autor: Shampain | Fandom: LOTR | Jazyk: AJ | Postavy: Bard, Thranduil, Tauriel, Legolas, Thorin, Bilbo, Sigrid, Kili, Fili, Dwalin | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Bard is a down on his luck single father working a thankless job as a courier, eternally worrying over when his daughter is going to start sneaking out of the house with boys. As if that wasn't bad enough, his assignments delivering files to Greenleaf Acquisitions puts him in contact with Thranduil, a stern businessman whose only champion is his assistant, Tauriel. And finally, to make matters worse, his friendship with Bilbo Baggins sends everything else into a tailspin. The summer is just beginning, and it's going to be a weird one.
Klíčová slova: Hobbit modern AU, Bard/Thranduil, Tauriel/Kili, Thorin/Bilbo, fluff, humor, drama, angst

Heredhether:
“Se čtením téhle povídky jsem otálela – popis příběhu mi přišel jako Barduil klišé, název nemastný neslaný a byla jsem podezíravá kvůli rychlosti, s jakou ji autorka napsala. A je z toho jasný důkaz, že je kravina dát na první dojem! Třebaže klišé, zpracování je tak kvalitní, že na všechny povídky s podobným námětem jsem rázem zapomněla. Název příběh dostal podle bombovýho songu, co putuje rovnou na můj „pařbex playlist“. A rychle napsanou ji měla autorka proto, že je to po čertech dobrá spisovatelka, která tímhle psaním odhodlaně překonávala autorský blok. A nyní chvála! Moc dobře se to četlo, scény mi plynuly před očima, jako bych sledovala pohodový seriál. Charaktery byly propracované a zamilovala jsem si úplně všechny (o Tauriel bych si toho přečetla i víc a Leggymu ta postava totálního rapla sedí). Líbí se mi, že přestože autorka Bilba s Thorinem neshipuje (stejně jako já), dala si za úkol je tu jako pár mít, nastudovala si je a poradila si s nimi perfektně a jejich vztah vykreslila krásně (skoro mě přesvědčila). Souboj Thranduila a Thorina na bitevním poli byznysu byl dobrodružnější, než malicherné spory o poklad, a i bez draka tam bylo pořádně horko. Zmatení rodiče, rozkošně nesnesitelní a nepříjemně bystří potomci, hromadná barbecue, šmajchlování v zapadlých uličkách, západy slunce, zapovězená láska, rozžíhání srdcí emocionálně vychladlých vdovců... no prostě léto jaksepatří! Feel-good povídka skrz naskrz.”