Přehled povídek autora - Seiyuu Bishies

Asfodel

Odkaz | Autor: Seiyuu Bishies | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ron, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Vyjádření autorky: Novy cyklus HP/SS. Překrucuji ukončení HP série. Měla jsem (a pořád svým způsobem ještě mám) celkem nehezké emoční období. Myslím, že na tomto cyklu je to znát, protože jsem si na něm všechny svoje negativní nálady vybíjela. Ke konci jsem ale stejně zjistila, že opravdu tragické zakončení nejsem snad ani schopná napsat. Čímž ovšem neslibuji happyend:-) Ty nesnáším víc než tragické konce xD. Varování (pro celý cyklus): 18+, rape, dark, OOC postavy, citace z HP7...moc sexu nečekejte xD
Klíčová slova: snarry


Lekce tajů nejvyšších

Odkaz | Autor: Seiyuu Bishies | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Severus má za úkol učit Harryho Nitrobranu kvůli jeho neustálým záchvatům..
Klíčová slova: mpreg, potrat, nitrobrana


Přiveď ho

Odkaz | Autor: Seiyuu Bishies | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: LV/HP, SS/HP, Brumbál, Hermiona, Ron, Sirius, | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Vyjádření autorky: V této povídce ignoruji jakýkoliv děj HP knih od konce čtvrtého dílu:-) Pokud je tu Harry vylíčen jako absolutní pitomec a OOC, snad mi to odpustíte (jak vás znám, někteří jen řeknete, že Harry je blbec od přírody xD). Harrymu je zde 16, což odpovídá šestému ročníku, který ovšem nenastoupí, ale víc už vám předem nebudu prozrazovat:-P .Varování: 18+, násilí (i sexuální), krev
Klíčová slova:


Skryté cesty

Odkaz | Autor: Seiyuu Bishies | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, SS/Albus Brumbál | Rating: zatím tam ještě nic nepřístupného nebylo :) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-05-30 | Počet kapitol: 18
Shrnutí: AU. Je třeba brát v úvahu, že Snape je tu upír, přesněji specifický druh upíra, a vzhledem k tomu se mění i spousta kanonických událostí. Přes úpíří tématiku, jde žánrem spíš o fantasy než o horor.
Klíčová slova: snarry, upíři,

spaceyfan:
“Souhlasím s Corou a Haluzkou, že zhruba do 25. kapitoly to bylo úchvatné čtení. Zápletkou s cestováním časem si autorka ukousla příliš velké sousto, které ji skoro zadusilo, takže zbývající kapitoly vnímám jako nadbytečné a nehodnotím je. Svět dhampirů a rodinný klan Dravenů, jehož všichni členové bez rozdílu mně byli velmi sympatičtí, byl vylíčen geniálně a naprosto mě uchvátil. Myslím, že by si zasloužili samostatnou povídku, v níž by hráli prim. Zlatá trojka by nemusela vůbec existovat. Spíš bych si představovala spojení Severuse a Lucia Malfoye. Co všechno by spolu dokázali v řadách Smrtijedů! Voldemort ani Brumbál by proti nim neměli jedinou šanci. Severus jako dhampir si mě opravdu podmanil, a tuším, že tu s námi pořád někde je…”
Haluzka:
“Na komentář Corry, se kterým se vnitřně ztotožňuji, navážu citací autorky: "Navíc jsem si časem uvědomila, že jsem ten příběh zavedla do slepé uličky, ze které bych viděla jeden jediný možný návrat - vymazat všechny kapitoly od čísla 25 nahoru a úplně je předělat." Neuvěřitelně ráda bych si přečetla ten úplně nový konec příběhu. Do osudné pětadvacítky to totiž byla pecka. :) A to zmiňuji jako člověk, který AU moc nemusí a naopak zbożňuje kanonické postavy. Teď mám bohužel jen obrovské dilema ohledně hodnocení. Příběh osciluje někde mezi pětkou a trojkou podle toho, kterou část zrovna čtěte. MOŽNÝ SPOILER Nenadchlo mě už cestování po Evropě. Cestování časem mě vyloženě znechutilo a jen nadupaná první část a vědomí, že bude brzy konec, mě donutily povídku dočíst. Přitom samotný závěr po návratu do Bradavic mi přišel poměrně fajn. Na celém středověkém intermezzu mě vlastně zaujal jen Harry souložící s Morganou a fakt, že dokázal započít i efektivně ukončit (nejspíš?) jednu dlouho kouzelnickou pokrevní linii. P.S.: Plátová zbroj se v Evropě objevuje poprvé ve čtrnáctém století. Zatraceně, lidi. Když už máte potřebu rýpat se v hluboké historii, alespoň si načtěte základní reálie. Třeba co se nosilo, když s tím chcete pracovat. Prosím. Moc prosím. Celkově bojuji mezi trojkou a čtyřkou. Zatím za tři a uvidím časem.”
Keta Mar:
“Autorka napsala velmi povedený příběh. Otevřený konec mi nevadí. Návrat do časů Merlina mi moc ale neseděl.”
ranchan:
“Úžasná povídka. Dobře napsaná, napínavá a plná akce”
Lucie:
“....”
Cora:
“Do 25. kapitoly nejlepší HP povídka s upíří tématikou, jakou jsem četla. Líbilo se mi prakticky všechno. Severusova jinakost, jeho vztah s Brumbálem, Harrym i rodinou, hodně zajímavé vedlejší postavy; děj svižný a plný nečekaných zápletek, hojně, opravdu hojně akce. V následujících několika částech se mi ale bohužel rychlost čtení, čert ví proč, vrátila k normálu, a třicátou kapitolu jsem vnímala už jako vyloženě nevítaný zlom. Nemůžu v sobě utlumit pocit, že odklon od původního příběhu podstatně (a troufám si říct, že zbytečně) narušil tu podmanivou atmosféru předchozího vyprávění. Pokud někdy autorka povídku opět vyprostí z ledu, přečtu ráda znovu a celé; snad potom budu moct posoudit, na kolik se teď mýlím.”
lilith3913:
“:-)”
speisy:
“-”
Lanevra:
“snad někdy...”
Mrmla:
“..”
Luna Snape:
“***”
belldandy:
“-”