Přehled povídek autora - Salazaret

Cullet of beauty

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: PG-13 - od třinácti let | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2022-01-27 | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Sírius je pryč a Harry už nemá nikoho, koho mi mohl tak milovat. Je osamělý, ale zůstane sám? Kroky našeho osudu jsou opravdu zvláštní. Harry o tom ví své. Jedna jediná noc změní celý jeho život. Už nikdy nebude sám. Bude se muset o to víc snažit, aby ho Lord Voldemort nenašel. Aby ochránil to, co mu osud seslal. Ale nakonec se i toho musí vzdát. Kdo se vrátí do Bradavic a kdo bude bojovat? Opravdu se Harry musí vzdát všeho, aby byl konečně šťastný? Ale v tomhle případě nejde jen o něj. On není ten důležitý. Co se vlastně stalo a jaké to mělo následky?
Klíčová slova: Snarry, mpreg, těhotenství, sex v opilosti, psychologické

jajafilm:
“Zase trochu klasické Snarry s tématem mpreg. Snape se vyspí s Harrym, má to však dva háčky. Severus když tak učiní je docela opilý a noc si nepamatuje. Oba kouzelníci se ve skutečnosti mají v hloubi duše rádi a jsou dostatečně mocní, aby splodili potomka. Když se Harry dozví, že je těhotný, je mu jasné, že musí utéct z Bradavic. O potomkovi se nesmí dozvědět jak jeho druhý otec tak Voldemort. S porodem a útěkem mu pomůže Pomfreová. Po dvou letech je nucen Harry svěřit dítě do rukou Severuse (bez toho aby Snape věděl, kdo je druhý otec) a čelit válce. Povídka se mnohem více soustředí na Severusovo přijetí dítěte a jeho odhalení druhého rodiče, než na poměr těch dvou a těhotenství. Docela se mi to líbilo.”

Future Visione

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP | Rating: +15, +18 | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-07-21 | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Zůstal sám. Kmotr ho opustil a Harry přestal věřit v lepší budoucnost. Ale stalo se něco, co mu věci příští ukáže. Co ho donutí chtít vše změnit. Ale když je člověk na vše sám, jde to těžko. Najde se spřízněná duše, která ho povede touhle útrapnou cestou, aby nakonec stanuli na samém vrcholu? Může se v tomhle zlém a špinavém světě zrodit něco tak čistého jako je láska? Kdo věří najde vše, po čem jeho srdce touží. Stačí jen chtít a vidět!
Klíčová slova: autoagrese, automutilace


Návrat domů

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Je po válce a svět šest dalších let žil s vědomím, že chlapec-který-zachráni-svět, zmizel. Nikdo neví kam a nikdo neví proč. Ale jednou musela přijít chvíle návratu a tak se mladý hrdina ujme místa učitele Obrany proti černé magii ve škole v Bradavicích. Ale vše se začíná komplikovat už v prvních chvílích a minulost se začíná pomalu, ale jistě dostávat na světlo... Ale jakou roli v tomhle příběhu hraje všemi nenáviděný profesor Lektvarů?
Klíčová slova: Mpreg, snarry


Špatné rozhodnutí

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: JW/SH | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: John se vrátil z Afganistanu. Ale Mika nikdy nepotkal. Místo něj ho oslovil James Moriarty. A John začne pro něj pracovat.
Klíčová slova: johnlock


Temné stíny

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí:
Klíčová slova: snarry


Za maskou hříchu

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Když dítě prahne po laskyplné otcovské náruči, je ochotné pro to udělat vše.
Klíčová slova: Incest