Přehled povídek autora - Salazaret

Cullet of beauty

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: PG-13 - od třinácti let | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2022-01-27 | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Sírius je pryč a Harry už nemá nikoho, koho mi mohl tak milovat. Je osamělý, ale zůstane sám? Kroky našeho osudu jsou opravdu zvláštní. Harry o tom ví své. Jedna jediná noc změní celý jeho život. Už nikdy nebude sám. Bude se muset o to víc snažit, aby ho Lord Voldemort nenašel. Aby ochránil to, co mu osud seslal. Ale nakonec se i toho musí vzdát. Kdo se vrátí do Bradavic a kdo bude bojovat? Opravdu se Harry musí vzdát všeho, aby byl konečně šťastný? Ale v tomhle případě nejde jen o něj. On není ten důležitý. Co se vlastně stalo a jaké to mělo následky?
Klíčová slova: Snarry, mpreg, těhotenství, sex v opilosti, psychologické


Future Visione

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP | Rating: +15, +18 | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-07-21 | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Zůstal sám. Kmotr ho opustil a Harry přestal věřit v lepší budoucnost. Ale stalo se něco, co mu věci příští ukáže. Co ho donutí chtít vše změnit. Ale když je člověk na vše sám, jde to těžko. Najde se spřízněná duše, která ho povede touhle útrapnou cestou, aby nakonec stanuli na samém vrcholu? Může se v tomhle zlém a špinavém světě zrodit něco tak čistého jako je láska? Kdo věří najde vše, po čem jeho srdce touží. Stačí jen chtít a vidět!
Klíčová slova: autoagrese, automutilace


Návrat domů

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Je po válce a svět šest dalších let žil s vědomím, že chlapec-který-zachráni-svět, zmizel. Nikdo neví kam a nikdo neví proč. Ale jednou musela přijít chvíle návratu a tak se mladý hrdina ujme místa učitele Obrany proti černé magii ve škole v Bradavicích. Ale vše se začíná komplikovat už v prvních chvílích a minulost se začíná pomalu, ale jistě dostávat na světlo... Ale jakou roli v tomhle příběhu hraje všemi nenáviděný profesor Lektvarů?
Klíčová slova: Mpreg, snarry

lymmet:
“Přestala jsem číst v polovině, víc už nezvládnu. Souhlasím s Akkarrou a Corou, přesně můj názor.”
Rulie:
“nápad solidní, zpracování pokulhávalo, ale povídku má cenu přečíst pokud potřebujete vyloženě krátkou oddechovku”
lia:
“:)”
Cora:
“Nelíbilo, bohužel. Ten příběh jako takový mi zápletkou přišel pokud ne zajímavý, tak minimálně průměrný, ale ta zničující omáčka kolem... hlavně styl vyjadřování a slovní obraty zúčastněných většinou nesvědčí o tom, že by mluvili dospělí, gramatika plná hrubých chyb, po obsahové stránce mi vyloženě vadila řada Harryho názorových kotrmelců. Halt každému čtenáři se autor nezavděčí.”
Anonymka SS:
“Povídka se mi moc líbila a ráda se k ní určitě vrátím ;-)”
jesssnape:
“...”
Akkarra:
“Merlinova hnáto! Co to je? Potterův emocionální růst se zastavil na vrcholu puberty a bradavický komparz místo toho, aby mu vrazil pár přes hubu a kopl ho do zadku, jen tupě přikyvuje jeho výlevům. Nelíbí se mi to ani slohově - u prvního odstavce jsem se chytala za hlavu. Pro mě otřes po všech stránkách.”
kripolik:
“Povídka se mi hodnotí špatně, sice se četla opravdu dobře (přečetla jsem ji na jeden zátah), ale vadí mi že tam některé věci nebyli vysvětlené (jak Severus přežil, jak to že může být harry těhotný...). Proto dávám 3 *”
Benny:
“I přes výhradu jako je jistá zromantizanost pro tuhle povídku mám slabost.Mpreg, Harry spolu se Severusem a malý roztomilý chlapeček(ve ff děti miluji, v realitě je to horší;D)Takže silnější trojka.”
l.terka:
“:)”
Trinyx:
“Taková roztomilá harlekýnka :p)”
belldandy:
“Pěkně napsáno, což je u Salazaret pravidlem, jenže .. tohle vážně není můj šálek kávy. Láska, co přetrvá dlouhé odloučení, milé děti, co snad vůbec nezlobí, a ten m-preg - já bych ráda byla přesvědčená, ale tomhle příběhu tak jak je - prostě nevěřím. Myslím, že je to asi má nejméně oblíbená fikce od Salazaret. To třebas i "Cullet of beauty", což je také m-preg, mám raději. Hodnocení: 2/3”
Adelaine:
“Salazaret dala do povídky strašně ze sebe, dýchá to z toho a já to svým způsobem obdivuji. Přestože to není úplně můj šálek čaje, ta povídka je dobrá. Chvílema tam byl trochu logický skok, který nebyl napsán, tím pádem jako čtenáři mi tam část důvodu toho a toho rozhodnutí chyběla, jinak se mi to líbilo dost. 3/4”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“mmm”
Sectumsempra:
“mpreg neprozivam a nevyhledavam, na druhou stranu me pravidelne pobavi dite ss a hp - ani v jedne povidce se neobjevilo jine nez genialni s nadanim na lektvary+famfrpal+merlinvicojeste... bod za zelezne nervy severuse a druhy za styl psani”
Kate Mathews:
“...uvidíme...”
SaoKissa:
“Pointa by tu byla. A to je asi tak to jediné. Přitom by stačilo trošku ubrat cukru a nechat to zkontrolovat někým, kdo má aspoň minimální znalost češtiny. Takhle špatný pravopis je na úrovni třetí třídy. Děs.”
mariaa:
“2+”
Velká_koule_chaosu:
“Líbil se mi styl psaní, emoce, naprosto jsem nesnesla charakter Harryho a za některá jeho slova jsem měla chuť ho vzít pánvičkou po hlavě :) Malý Sevík s Felixem to zachraňují a snad jen kvůli nim jsem četla dál 2-3*”
ZJTrane:
“Veľmi pekná poviedka. Páči sa mi štýl akým je písaná.”
sirina:
“Miluju mpreg, taky miluju tuhle povídku. Malej Seve je prostě dokonalej :-)”

Špatné rozhodnutí

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: JW/SH | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: John se vrátil z Afganistanu. Ale Mika nikdy nepotkal. Místo něj ho oslovil James Moriarty. A John začne pro něj pracovat.
Klíčová slova: johnlock


Temné stíny

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí:
Klíčová slova: snarry


Za maskou hříchu

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Když dítě prahne po laskyplné otcovské náruči, je ochotné pro to udělat vše.
Klíčová slova: Incest