Přehled povídek autora - Ruskbyte

Culture Shock

Odkaz | Autor: Ruskbyte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: | Rating: M (16+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2008-09-30 | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Harry Potter právě obdržel svůj bradavický dopis, ale moc se mu jít nechce. Koneckonců, kdo by chtěl ze všech věcí žít na planetě? Obzvláště na takové, kde si obyvatelé stále myslí, že jaderná energie je rozvinutá technologie. A nezapomínejme na dojíždění 42 000 světelných let.
Klíčová slova:


Evil Be Thou My Good

Odkaz | Autor: Ruskbyte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: | Rating: MA (18+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Před devíti lety koupil Vernon Dursley starobylou kostku s rébusem. Jeho synovci se ji podařilo otevřít. Celá rodina pocítila následky. Teď, uprostřed Voldemortovy druhé vlády teroru, je Harry Potter přesvědčený, že jediný způsob, jak porazit Temného pána, je povolat ještě větší zlo. Když se k tomu odhodlá, pouští se Harry do plánů, jak znovuvytvořit Lament Configuration... a otevřít ji... znovu.
Klíčová slova: crossover s Hellreiser

Ostravanka:
“q”
Pyriel:
“Crossover s Hellraiser, čehož nejsem velkým fanouškem, vlastně nejvíc se mi líbí ta hádanka. Každopádně konec povídky potěšil”

Forty One Times Dead

Odkaz | Autor: Ruskbyte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/HG | Rating: K (5+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry má otravný zvyk umírat dřív, než přijde jeho čas. Poté, co je další smrt už příliš, Sekáč duší, který má jeho případ přiřazený, se rozhodne, že vezme věci do vlastních rukou a pořádně Chlapce-který-přežil vytrénuje. Dobře, že už je mrtvý, protože jinak by ho to mohlo zabít!
Klíčová slova: cestování v čase, humor