Přehled povídek autora - Roedeer

Hodina mezi psem a vlkem

Odkaz | Autor: Roedeer | Fandom: Glee | Jazyk: ČJ | Postavy: Kurt Hummel, David Karofsky, Megan OC | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Jednoduchá povídka, ve které poznáme jednoho nešťastného kluka, budeme pozorovat mraky (a taky dělat něco víc) a posnídáme s rodiči.
Klíčová slova: sex, trable, láska, výlet, orální sex, coming out

KalamityJane:
“Jsem prostě zaryty klaine fanoušek, tak to bylo trochu náročné, ale výborný styl mi všechno vynahradil. Moc jsem si čtení užila a nakonec z toho i díky méně častému pairingu byl velmi příjemný netradiční zazitek. A charaktery byly velmi zajímavě vystihnute, dřív bych řekla že kurt je trochu ooc, ale po aktualni sérii je naopak skvěle ic, a Dave taky... Zvedam hodnoceni na pet, já vlastně nemám co vytknout:-)”
Benny:
“Dost váhám mezi trojkou a čtyřkou.Člověk musí ocenit, že píše slash i muž, ale ten konec mi nesedí.Reakce obou, reakce rodičů a pláč..slabší čtyřka.”
terkacarodejka:
“4/5”
Ostravanka:
“q”
belldandy:
“Kluk, co píše slash a umí psát. zatraceně, já abych se kvůli němu podíval na seriál Glee. Proč on taky nejde v něčem, co já znám? :)”
Bilkis:
“Roedeer má velmi osobitý a pro mě velmi přitažlivý styl, který se maximálně projevuje v této povídce. Glee fanfiction sice není v ČR příliš, ale tahle povídka vyčnívá a pro mě je, a nejspíš i nadále bude, jednou z nejlepších Glee FF, které jsem kdy četla.”
Dorea:
“Roedeer psát umí. Dokazuje to nejenom při psaní pwp, ale i při popisu pocitů, okolí, vzhledu... Vyberte si. A i když bych u téhle klidně snesla jen to sledování mraků, jak mi sám autor odpověděl v komentáři: "Kdo z nás někdy neuklouzl?" A já mu musím dát za pravdu.”