Přehled povídek autora - Revella

Forever Yours, Sherlock

Odkaz | Autor: Revella | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Mycroft Holmes, Mary Morstan, Greg Lestrade, Anthea, Sally Donovan, Molly Hooper | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-12-26 | Počet kapitol: 64
Shrnutí: Sherlock has returned to London, his life, and to John. His world is changed, and enemies, new and familiar, are coming for him and the ones he loves. Sherlock must solve the toughest cases of his life... and keep his world from falling apart. S3 Rewrite, 3 Part NOVEL LENGTH STORY! Contains plot, character development, mature content, Sex!, violence. M/M, F/F, F/M. Three OCs.
Klíčová slova: series 3, Johnlock, Mystrade, angst, adventure, smut

Heredhether:
“Zajímaly by mě názory dalších čtenářů na tuhle povídku, protože já jsem z ní jaksi vedle. Chvíli mi připadá jako kýč plný těch největších milostných a Johnlock klišé, ale pak přijdou akční scény, od nichž nemůžu odtrhnout zrak a nad záporákem chrochtám blahem... a najednou je chvilka klidu a některá postava pronese slova, po kterých se otřepu jako po panáku sirupu, a pak zas BÁC a sexuje se nahoru dolů, že by se mi z toho přihřál odpolední čaj. Všichni jsou tu aspoň trochu bi-, láska = sex, OC postavy jsou sympaťáci, dokud nezačnou být větší sympaťáci, než hlavní protagonisté - to už jsem začala být podezíravá. Ale moc se mi tu líbí postava Mary, která má koule. Ještě poznámka k (ne)dokončenosti: Povídka se bude skládat ze 3 částí, které ale autorka spojila pod jeden název a do jednoho dokumentu. 1. část už je ukončená a teď jede druhá.”