Přehled povídek autora - ReeraTheRed

Home´s the Farthest Way

Odkaz | Autor: ReeraTheRed | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape, Lupin | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: When Lupin is offered a werewolf cure, he dreams of no longer living in dread of hurting or killing an innocent person. But will things go smoothly? RLSS, romance but NOT SLASH.
Klíčová slova: romantika, změna pohlaví


Practically Brothers

Odkaz | Autor: ReeraTheRed | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape, Lupin | Rating: K+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: After the happenings in Order of the Phoenix, Lupin talks with Snape, and a tentative friendship begins.
Klíčová slova: romantika


The Wounded

Odkaz | Autor: ReeraTheRed | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape, Lupin, Harry | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Voldemort is dead, it´s over. But happy endings don´t happen automatically, as Lupin discovers with Snape, and Harry.
Klíčová slova: romantika, Snape proměněný v psa


Zraněný

Odkaz | Autor: ReeraTheRed | Překladatel: Hajmi 2003 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Remus Lupin, Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Albus Brumbál | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: AU. Voldemort je mrtvý, je konec. Ale šťastné konce se nestávají automaticky, jak Lupin zjistí se Snapem a Harrym.
Klíčová slova: po válce, pokus o sebevraždu

bedrníka:
“Chudáček šmudlíček Severus, ultimátní hurt/comfort. To, jak prosí Albuse, aby ho nechal v psí podobě, že mu bude dál věrně sloužit, je nezapomenutelná scéna. Fakfikce, ke které jsem se kdysi dávno hodně vracela. (Překlad ovšem trochu kostrbatý.)”
Regi:
“Originální, citlivé a na závěr něco, co mám ráda. Ne úplně jednoznačně a definitivně uzavřený konec. A ještě, líbí se mi, že na to neobvyklé řešení přišel vlastně Hagrid. Není to dokonalé, ale s něčím ve mně to rezonuje.”
jesssnape:
“...”
Benny:
“3/4.Ano, ta zápletka mi příjde zvláštní i přes ty všechny ff, co jsem četla.Ale od osmé kapitoly už jsem to neřešila, když se ze Severuse stal Shadow.Umím si toho nehezkého psa dokonale představit.Líbil se mi i jejich netypický vztah-člověk-pes.Dobře popsané psí chování a Severus se nezapřel ani se čtyřma nohama:) Co mě iritovalo jako v 85%povídek?Idiotský Harry Potter a jako jeho fanynka už to neřeším.Raději.Asi se vrhnu na pokračování.”
kami:
“Skúsim to.”
belldandy:
“4/5. Taková "psí fanfikce". :) Severus lečící se ze svých životních ran a Brumbál a spol zkusí poněkud neobvyklou metodu, jak ho přimět opět důvěřovat lidem ve svém okolí a možná také tak trochu sobě samému. Moc pěkné a vhodné zejména pro ty, kteří mají rádi psi. Teď mi ovšem chybí ten druhý díl, který na závěr slibuje Hajmi 2003, Třebas ho ještě někdy někdo přeloží. :) (Vlastně by to měl být třetí díl, poněvadž už tohle byl druhý. Ale kromě toho, že Severus a Lupin jsou tu k sobě díky předchozímu ději překvapivě přátelští se to nijak zásadně neprojevuje, takže lze číst bez obav ze zmatení.) / Vzkaz pro GwenLoquir: Nevím, jak je to s druhým dílem, ale v dosavadní podobě se tato FF nedá považovat za slash. Lomítko tam zkrátka nepatří. Myslím, že ji zcela bez rizika mohou přečíst i odpůrci tohoto žánru. Dokonce věřím, že by se jim mohla zalíbit. PS: Taky je to moje první FF s náznakem harmony zápletky. :)”
sandymathews:
“...”
ZJTrane:
“Rada by som si prečítala aj pokračovanie. Škoda, že nie je preložené. Nemám rada otvorené konce...”
Mája:
“Nádherná povídka, skvěle přeložená. Škoda, že se děvčata nepustila do pokračování. Doporučuji.”
Akkarra:
“Velmi krásná povídka. Se zvířaty je všechno snazší, než s lidmi - snadněji je pochopíme, snadněji uvěříme... Snadněji odpouštíme... Oceňuji hlavně realističnost v té části povídky, kde jedná o chování a reakce psa :)”
Lilithka:
“Zatím zajímavé čtení, které plně udržuje moji pozornost.”