Přehled povídek autora - Raven Dancer

A Promise to Be Better

Odkaz | Autor: Raven Dancer | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SS, AB | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: Snape se poté, co se vrací ke Smrtijedům, začíná lámat. Je na Brumbálovi, aby ho během bouří udržel pohromadě.
Klíčová slova: AB jako otcovská postava SS

bedrníka:
“Severus jako týranej ublíženej chudinka. Vzpomínám si, že když jsem to četla - ještě před tím, než jsem objevila slash, už tehdy mi přišlo, že by vztah s Lupinem tu povídku znatelně vylepšil. :-)”
Pyriel:
“Když po prvním týdnu školního roku skončí dvanáct dětí na ošetřovně s nervovým zhroucením, rozhodne Brumbál, že SS musí změnit přístup. Mohla by z toho být docela humorná povídka nebo parodie, ale tohle jde jiným směrem. Studenti si nejprve nejsou jistí a tak trochu testují vodu, ale jinak jsou spokojení. Problémem jsou ovšem dospělí včetně učitelského sbor. Je to vcelku dobrá povídka, ale... je tam podrobně popisován psychický i fyzický stav SS, jak se zlepšuje nebo vlivem vnějších okolností (nejapné vtípky, Voldemort aj) zhoršuje. A po nějaké době mě omrzelo číst, jak do něj Brumbál nebo léčitel nutí jídlo, jak ho hlídají ve spánku, nakonec jsem to přeskakovala. Ale jinak ten příběh není špatný. Silné dvě hvězdičky.”

Confrontations and Confessions

Odkaz | Autor: Raven Dancer | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape, Brumbál | Rating: M | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Precedes ´The First Path In´. An exploration of Dumbledore´s and Snape´s relationship.
Klíčová slova: výslech, hurt/comfort


The First Path In

Odkaz | Autor: Raven Dancer | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape, Lupin, Harry | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Voldemort wants to get into Hogwarts School. He has to get around Dumbledore´s protections. A Snape, Lupin, Dumbledore and Harry story. This saga continues with ALTERNATE ROUTES.
Klíčová slova: hurt/comfort, romantika