Přehled povídek autora - Raine

The Fourteen Days of Valentine´s

Odkaz | Autor: Raine | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape se uchází o Harryho Pottera.
Klíčová slova: Snarry, Valentýn

Lanevra:
“No počkat, ona to není parodie? To mi asi zase něco uniklo. :-D”
Trinyx01:
“sladký až mi z toho trnuly zuby :)”
assez:
“Jakooo... děcka! *nespokojeně žuchne na zadek* Mohla to být tak dobrá parodie! (ALE PROČ ZASE "HARRY"?! PROČ ZASE "CITY"?! A SEV! Chápete to? *rozbrečí se*)”
KalamityJane:
“Tak jo, koťátka ve mně vyvolala záchvat smíchu a představa zpívajícího Dobbyho mě poslala pod stůl. Tohle mi vážně zvedlo náladu, díky. A pak... A pak... Ninja kočky a jejich přezdívky! :D Už dlouho jsem se nesmála tak, že bych neviděla na monitor. ... A pak už to přestala být sranda a začalo to vypadat, jako že je to fakt myšleno vážně. Škoda.”
Benny:
“Otrlý masochista se hlásí:DBod za?Ano za ty bonbony se spermatem, to rozhodně zaujalo.”
Casiopea:
“Háááááá! Právě uděluji svou historicky první nulu! :D Jsou povídky, které jsou špatné, a člověk je ihned zapomene. Evidentně ale existují jiné, které jsou TAK špatné, že na ně nezapomenete nikdy. Jen pár tagů ilustrujících průběh této povídky: růže, domácí skřítci zpívající Sweetest Thing od U2, košík plný koťat a čokoládové bonbóny plněné Severusovým spermatem. Ne, nekecám. :D Teď vlastně, když nad tím tak uvažuju, neměla bych dát spíš pětku? Protože napsat něco takového, to se jen tak nevidí. Jen pro otrlé masochisty. :D”