Přehled povídek autora - Pooky

Cos to řekl?!

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co způsobí růžové tričko.
Klíčová slova: HP/SS , snarry, PWP


Drobná paralela

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Drobná paralela aneb tři ne tak docela obyčejné dny v boji proti Vy-víte-komu. - Voldemort je mrtvý, ale spolu s ním i většina Harryho přátel. A tak se Harry jednoho dne rozhodne jít za Siriusem a projde Obloukem na oboru záhad. Je to konec nebo naopak začátek?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, Sirius, paralela


Lupus in Fabula

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Remus Lupin | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí:
Klíčová slova: HP/RL, Viteál , Mpreg


Nejlepší přítel

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Ron Weasley, Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Po bitvě. Slash HP/RW.
Klíčová slova: slash PWP, HP/RW , Rorry


Skoro jako rodina

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-02-12 | Počet kapitol: 7
Shrnutí:
Klíčová slova:


Time for Changes

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Sirius Black/Annie, James Potter/Lily Evansová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Harry zabil Voldemorta. Ovšem po střetu Harryho Pottera s Angelique d´Armane Lewis(sestrou Fleur) oba zahalí modrá mlha a oni se probudí v době kdy v Bradavicích studují Pobertové a samozřejmě i Severus. Harry a Annie se musí vydávat za nové studenty dokud Brumbál nepřijde na to, jak je vrátit zpět. Mají šanci na návrat? A pokud ano budou se chtít vůbec vrátit?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, James Potter, Lily, Angelique d´Armane Lewis (původní odkaz: http://pooky10.blog.cz/rubrika/time-for-changes)


Žádný člověk není ostrov

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Při pátrání po tajemstvích bratří Pewerellových zasáhne Severuse kletba a stane se neviditelným. Jediná možnost jak se z této situace dostat je najít jednoho z potomků Ignota Pewerella - a jediný žijící potomek je (překvapivě) Harry Potter. Ovšem kde je Chlapec-který-zabil-Vy-víte-koho? (Děj se odehrábá po válce)
Klíčová slova: HP/SS , Snarry

Cora:
“Netradiční a celkem vtipná zápletka; takového Severuse svět ještě neviděl :). První asi tak třetina povídky v mých očích stojí výš než zbytek, po slibném začátku jsem byla nakonec trochu rozčarovaná...”
Rulie:
“... nápad skvělý .... ale čekala jsem z popisu víc než jsem ve skutečnosti dostala”
Silvia.Feroceta:
“...”
jesssnape:
“čekala jsem od toho trochu víc...”
KalamityJane:
“Líbil se mi námět, skokové sblížení o něco méně a epilog nejméně, ale co, čtení mě bavilo a vážně jsem si povídku užila. 3-4”
Lucie:
“Příjemná oddychovka.”
Trinyx01:
“,,”
Benny:
“:)”
Akkarra:
“Celou dobu to šlo, žádný zázrak ale taky vůbec nic špatného. Až na ten závěr - co to mělo být? Nad prstýnky jsem se sice ušklíbla, ale dobrý. Ale co ten hrůzný epilog? Takhle to zmrvit. Škoda.”
l.terka:
“:)”
Sargo:
“Zacatek za pet, druha pule za dva.”
Lanevra:
“Ehm a tak že...”
Casiopea:
“Já nevím... Nějak mě to nedokázalo upoutat. Tedy, dočetla jsem to, ale... EDIT: Zajímavé, jak někdy rozpoložení změní výsledný dojem. :) S odstupem přečteno podruhé a ačkoli bych mohla jmenovat několik výhrad, tentokrát jsem si užila Severusovo prskání a oceňuji angst v Harryho vzpomínkách. 3-4”
Mrmla:
“...”
Nerla:
“První půlka za dva, druhá za jedna. Tak ano, je to milé, ale nic víc. Chybí mi nápad, chybí mi zápletka a obecně mi vadí, že se Snape chová jako plyšový medvídek a že je to celé jen další pokus na téma "jak ty dva jenom dostat do postele". Ale oči mi z toho nekrvácely, tak dám dvojku, horší průměr.”
belldandy:
“Milá pohádka. První půle mi přišla výborná. Možná proto, že toho nemám přečteno tolik jako Akkara mi ani nepřiša klišovitá. :) Povídku s neviditelnou postavou jsem četla prvně (další znám jen z doslechu) a taky to byla má první snarry, kde někdo něco vytěžil z Harryho příslušnosti k rodině Pewerellových. V druhé půli už klišé nastoupily. (SPOILER! Harryho noční můry utěší jen objetí. Rituály, které předepisují ..ehm ... nadprůměrnou intimitu. KONEC SPOILERU.) Řekla bych, že se ten příběh dal ke kýženému konci dovést i o něco zajímavěji. Snad ještě. Jistá si nejsem, ale v Británii asi jen málokdo viděl Vinetoua, to je spíš takový východoevropský fenomén. A pro pořádek: autorkou Mého Pátku je Enahma, ale já to taky dlouho nevěděla. Nic ve zlém. :) - V celku ale spokojenost. Zatím nejspíš má nejmilejší Pooky.”
Adelaine:
“Jedna z nejlepších krátkých povídek na téma Snarry. Ano, je to předvídatelné a ano, je to kýčovité a milé, ale mně se to prostě dost líbilo.”
SaoKissa:
“Pěkné. Neurazí, ale ani nenadchne.”
Fleur Tera:
“milé a krátke”
patolozka:
“Trochu předvídatelné, ale moc milé...”
mariaa:
“Milá povídka, hodnocení mezi 3 a 4”
Sectumsempra:
“velmi povedene :)”
kripolik:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Krásná kapitolovka”