Přehled povídek autora - Nerla, Mae

Kráska a Smrtijed

Odkaz | Autor: Nerla, Mae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Vanja Grishamová; Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Albus Brumbál, Harry Potter, Kingsley Pastorek, Voldemort | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 139
Shrnutí: První část se zabývá následky jisté nehody - za vším je Voldemort, jak jinak! - která naše hrdiny přiměje sdílet osud poutníků knihovnou rodiny Grishamů, v rolích, které jim knihy přidělí. Smrtijed a jeho oběť, nyní závislí jeden na druhém. To je nadšení! V části druhé si vyřizují Kladní Hrdinové účty s Padouchy - Voldemorta je třeba zničit, pokud možno zcela novým způsobem. Za každého z hrdinů píše jedna z autorek: Severuse Snapea si vzala na starosti Mae, studentky Vanji Grishamové se ujala Nerla.
Klíčová slova: válka, po válce, putování, knihy, Bradavice, havran


Monstrózní sága

Odkaz | Autor: Nerla, Mae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, Severus Snape; Brumbál, Malfoy starší, Potter, Weasley... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Těžko říci, jak shrnout děj, aniž by se neprozradilo, co by mělo zůstat překvapením :-) Hermiona ohrožena temnotou a posléze i Malfoyovými šedavými kukadly, všudezdejší Snape, nekonečně neužiteční hrdinové a podivně vstřícná Komnata nejvyšší potřeby. Možná přijde i Voldemort!
Klíčová slova: černá magie, magické nehody, komnata nejvyšší potřeby, rituály, smrtijedi, záchrany života na poslední chvíli

Pogroma:
“(úplně poslední kapitolu nepočítám) Pěkný závěr. Bylo tam několik možností, jak to celé vyřešit a vy jste zvolili tu, která by mě vůbec nenapadla. :D”
Akkarra:
“Bohužel, začátek mi přijde více než rozpačitý a ani později nejsou moje dojmy lepší. Přiznávám, že mě to nudí - jak obsahově, tak slohově. Shrnutí mě hodně navnadilo, ale povídka v plnění slibovaného v mých očích katastrofálně selhává. :(”
Usmevava_Barush:
“.”
GwenLoguir:
“Ten epilóg mi veľmi nesadol (Hoochová?! Prečo, pre Merlina?!). Ale... celkom zaujímavý nápad. To prepojenie a tak... Ale Hermiona bola úplne mimo svoj charakter... A Draco asi tiež, ale na to som už zvyknutá. Každopádne našuzelenookú žabu som si užila. Mohla by sa častejšie objavovať vo FF.”
Slythoryn:
“Po dlouhý době jsem se dokonale pobavila a nemohla jsem se od toho odtrhnout ani za nic. Tolik akce a zlých myšlenek už jsem pohromadě dlouho neviděla.”
Mandragora:
“xxx”
kripolik:
“super povídka a ta poslední bonusová kapitola neměla chybu :D”
Mandelinka:
“Jednoznačně vynikající povídka :-) Začátek je rozpačitější, děj i styl se ale postupně rozjedou do skvělé akční jízdy. Hromada temnoty okořeněné špetičkou romantiky, není nouze o dějové zvraty a rozličná odhalení, která tu nebudu odhalovat, ale moje oblíbené je... ne, nebudu odhalovat. Škoda, že si Hermiona nenasadila Moudrý klobouk v některé z pozdějších kapitol :-) Decentně vtipné, ohromně čtivé. :-)”

Travičská sága

Odkaz | Autor: Nerla, Mae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Ginny Weasleyová, Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Pár let po škole - a děvčata se vrhla na podnikání. Úplňkový vlkodlačí hotel je totiž něco, co na trhu chybělo. Asi nikdo ze zúčastněných nečekal, že si do něj najde cestu i Lucius Malfoy, ani jaké následky to bude mít.
Klíčová slova: Mírná detektivní zápletka, vlkodlaci, Harry s mozkem.