Přehled povídek autora - Nelien

Brumbál je teplej

Odkaz | Autor: Nelien | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál/Harry Potter | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Drabble o přiznání
Klíčová slova: Drabble. AB/HP


Když se karta obrací

Odkaz | Autor: Nelien | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: James Potter, Lily Evansová, Sirius Black, Remus Lupin, Peter Pettigrew, AUTP... | Rating: 0+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Slogan: Mnohdy si uvědomíš, o co jsi přišel až když to ztratíš... /// Celé prázdniny se James trápil nad tím, že ho jeho milovaná Lily Evansová nechce. Až nakonec došel k závěru, že je to skutečně marné. Na co se dál snažit, když ho nenávidí? A tak nastupuje do sedmého ročníku odhodlaný jednou provždy na svou Lily zapomenout. To ovšem vůbec není jednoduché a James začíná být zoufalý... Ale co na to všechno říká Lily?
Klíčová slova: MWPP éra

belldandy:
“Trochu se stydím, co to zas dělám, protože tohle je jedna z těch fanfikcí, co si asi sama nikdy nepřečtu. Vypadá to, že je tak ... ehm ... mimo to, co mě samotnou zajímá. Jenže na druhou stranu jsem strašlivě zvědavá, co by na to jiní řekli. Tedy přesněji, co by jiní řekli na tvorbu Nelien. Takže, pro mě je to v tuhle chvíli způsob, jak si uložit odkaz na její blog, a později snad způsob, jak získat názory jejích čtenářů.”

Pod závojem tmy

Odkaz | Autor: Nelien | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black, James Potter, Remus Lupin, Peter Pettigrew, Amanda Saeliová, Lily Evansová a další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Slogan: Když jsi obklopená tmou a nemůžeš vidět krásu tváře, snáze prohlédneš krásu duše... / Sirius o prázdninách potká velice zvláštní dívku, takovou, jakou ještě nikdy nepotkal. Dozví se, že v září nastupuje do Bradavic a bude s ním chodit do stejného ročníku. A co se stane, když se do ní tajně zamiluje, avšak ona ho považuje pouze za nejlepšího přítele?
Klíčová slova: MWPP éra