Přehled povídek autora - Moonsign

Casting Moonshadows

Odkaz | Autor: Moonsign | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Remus Lupin/Sirius Black | Rating: M | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-12-13 | Počet kapitol: 76
Shrnutí: Lonely and outcast by his classmates, Remus wishes on a moonshadow for a friend who understands him. To his amazement his wish is answered not once, but three times, by his former enemies, the Marauders. - snad nejdelší povídka na RL/SB (76 dlouhých kapitol), mapující období od pokousání Lupina vlkodlakem až do (zatím) 6. ročníku
Klíčová slova: doba Pobertů, psychologické, romantika

Aswalka82:
“----”
Tenny:
“Velmi zajímavá povídka, která se čte jedním dechem. Autorka se snaží držet v rámci kánonu, i když hlavně charakter RL je takový... No, ukeidní. Nenapadá mě lepší slovo. Taky bych řekla, že se až moc vyžívá v mučení svých postav, protože oba hlavní protagonisté, jejichž POV se střídají o kapitolu, jsou hnusně týraní svými rodiči až na neúnosnou hranici. Na druhou stranu, vztah RL a SB je popsán opravdu skvěle, James je ok, Lily se autorce opravdu povedla a i Peter je dobře napsaný a autorka vůči němu nechová zášť a ani ho nijak úmyslně nevynechává ani nemění jeho charakter, Snape hraje pro tentokrát vážně jen spíše křoví, větší roli má Siriusův bratr Regulus. Povídka je psaná velmi přehledně - několik kapitol je věnovánu každému roku v bradavicích, prázdniny jsou řešeny vždy jednou kapitolou formou dopisů, což se mi vážně líbilo. Škoda jen, že povídka stále není dokončená a poslední update byl v prosinci. Dávám 5*, protože ačkoliv ten příběh má na můj vkus nějaké ty mušky a není moc často aktualizován, je to jedna z nejúžasnějších povídek, co jsem kdy četla a nesmírně ráda se k ní vracím. Je vtipná, romantická, z některých částí mrazí, z jiných se člověku derou slzy do očí... Některé zvraty jsou sice možná trochu prapodivné, ale celá povídka je velmi vyvážená a stále si drží svůj standart. Je také zajímavé, že ze začátku je to Lupin, který je na tom opravdu špatně, i psychicky a fyzicky, ale kamarádi ho z toho postupně vyhrabávají. V pozdějších kapitolách se vše obrací a ten, kdo je na tom mizerně, je Sirius. Každopádně velmi doporučuji.”