Přehled povídek autora - Mikhail

Greater Lights

Odkaz | Autor: Mikhail | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Loki / Tony Stark | Rating: 18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Byl souzen a vyhnán, aby se naučil vážit si životů druhých. Zbaven téměř všeho, co ho odlišovalo od smrtelníků, kterými tak pohrdá, se Loki ocitá na stejném místě, kde utržil svou drtivou porážku. Ale zdá se, že ani to osudu nestačí a tak je záhy konfrontován s jedním z mála lidí, kteří mají skoro stejně nezdravé ego, jako on sám.
Klíčová slova: prostě Loki a Stark, co víc :D


Tamed&Bound

Odkaz | Autor: Mikhail | Fandom: Módào Zushi | Jazyk: ČJ | Postavy: Wèi Yīng/Lán Zhàn, Lán Huàn, Niè Huáisāng, Lán Sīzhuī, Jiāng Chéng, Jīn Líng | Rating: Teen And Up Audiences | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Wej Jing byl vždycky nespoutaný a impulzivní. Lan Wang-ťi ale po odhalení Ťin Kuang-jaových machinací a návratu do Ku-su doufal, že před sebou mají alespoň nějakou dobu zaslouženého klidu a odpočinku. Jenže ostatní sekty Wang-ťiho ustanoví Hlavním kultivátorem, a Wej Jing ještě rozhodně nemá v plánu se usadit. Oba bojují se svým smyslem pro povinnost, každý jiným způsobem. Čekali na shledání šestnáct let, a teď hrozí, že se znovu rozdělí...
Klíčová slova: post kánon

belldandy:
“Tahle povídka je taková klasika fandomu, post kánon, který dotáhne vztah po skončení seriálu, pěkně napsaná, ovšem tahle je česky a to už rozhodně tradiční není. Dám za čtyři, protože přesně odpovidá popisku: moc pěkné a někdy se k tomu s radostí vrátím. Takže díky za ni.”