Přehled povídek autora - Michmak

Finding His Voice

Odkaz | Autor: Michmak | Překladatel: Eggy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Po vojne sa Snape vzďaluje do svojho podzemia a je pripravený prežiť svoj život bez priateľov a sám. Dovolí mu to Hermiona?
Klíčová slova: Snamione

Katekyo:
“...”
mariaa:
“...”
Ammorrek:
“:-) dalo se to”
Zuzi:
“Severus :]”
beruska:
“Zajimavy preklad”
Kate Mathews:
“...”
GwenLoguir:
“Trochu ťažkopádne, ale celkom ušlo”
Jacomo:
“Severus + Hermiona. Snad nejčastější pár FF HP mimo slash (nebo je to můj dojem, protože skoro nic jiného nečtu? :-D). Není to kánon. Postavy jsou mírně OOC. Téma je trochu ohrané. ALE - a to je nejdůležitější: je to nádherný příběh. Krásný, sladký příběh o temném hrdinovi, které my ženy tak milujeme. Je plný něžných pocitů, citových zmatků a láskyplných okamžiků. Je to prostě ta správná povídka, když je nám ženským smutno, venku a v nás je mráz a hledáme potřebu teplého krbu a náručí. Ta jedna hvězdička tam chybí kvůli konci, respektive jeho absenci. Bohužel jsem čekala nějaké radikálnější vyústění.”
Jimmi:
“Zaujímavý príbeh (ale čo iné čakať od tejto autorky). Napriek tomu, že tento pár nie je môj obľúbený - zaujal. Eggy si na preklade dala záležať, veľmi oceňujem jej snahu.”

Ovocné guličky

Odkaz | Autor: Michmak | Překladatel: Eggy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona se Severusem mají díte... malého chlapce... Hermiona má problémy s výchovou a tak požádá o pomoc svojeho manžela...
Klíčová slova: Snamione


Srdce bez společníka

Odkaz | Autor: Michmak | Překladatel: Kometa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger, Harry Potter, Nettie Pomfreyová | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Je po válce, Voldemort je poražen. V závěrečné bitvě se Hermiona Grangerová zcela nečekaně vrhne před Severuse Snapea, takže ji zasáhne neznámá kletba, kterou na něj vyslal Lucius Malfoy. Díky tomu leží v kómatu v nemocnici U svatého Munga a její stav je už několik měsíců beznadějně stejný. Pokusy o zjištění, jakou kletbu Lucius použil, selhávají a za Hermionou chodí pravidelně už jen jeden člověk. Ačkoliv vlastně ani pořádně neví, proč to dělá, každý večer přichází Severus Snape a usedá k Hermioninu lůžku...
Klíčová slova: snamione