Přehled povídek autora - Memorin

Děti ulice

Odkaz | Autor: Memorin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/Draco Malfoy , Draco Malfoy/vlastní postava | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Jak se žije dětem, kteří mají jen základní vzdělání? Jak se může žít Dracovi, když má pouze kouzelnické vzdělání a z tohoto světa musel utéct, jinak by byl Voldemortem zabit. Všechny přátele ztratil po svém selhání, Lucius je ve vězení. Naštěstí se z Azkabanu dostane a začíná po svém jediném synovi pátrat. Najde ho?
Klíčová slova: incest, prostituce, sex


Do pekel

Odkaz | Autor: Memorin | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: on/on | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: O upírovi, který balancuje nad rozhodnutím zabíjet lidi, nebo místo toho posílat do pekel své vlastní druhy...
Klíčová slova: upír, krev


Dracovy šepoty

Odkaz | Autor: Memorin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Nemá pevný děj – melancholické doteky. Dracovy myšlenky a pocity, vzpomínky na Luciusovu výchovu. Ačkoliv povídka je pojmenována Dracovy šepoty a je popisována z Dracova pohledu, je spíše o Severusovi a Dracových citech k němu. Odehrává se po smrti Brumbála v Raddle Manor.
Klíčová slova: melancholie, psychologické, erotika, romantika

mariaa:
“!”
Sectumsempra:
“nekdy priste”
Adelaine:
“Těžko se to hodnotí. Mně to dávalo dohromady jeden celek, problém byl ve zvoleném stylu. Povídka značně nevyrovnaná. Byla tam místa, která by si zasloužila 5*, která vtáhla do děje, donutila cítit syrovost pocitů, ale pak to náhle rázem zmizelo, rozplynulo se a zbyla jenom poskládaná slova na papíře, která byla prostě jen slovy bez pocitu. U takovýchto povídek často kazí vyvolaný pocit i pravopisné chyby, které tu byly. Díky tomuhle všemu celkově asi 2-3, ale vidím v tom docela dobrý potenciál.”
Akkarra:
“Tady tak nějak nevím, co si o tom myslet. Nemůžu říct, že by se mi to na určité úrovni nelíbilo, ale nějak jsem tomu nedokázala přijít na chuť.”
Čtenářka:
“Průměrná povídka, která pobrala inspiraci všude možně, ale chybí jí něco osobitého. Nicméně Memorin nezatracuji a věřím, že se někam vyvine. Tady se střídají dobré pasáže s těmi skutečně špatnými a to je prostě škoda.”
Mysty15:
“Když jsem k Šepotům přišla poprvé, popravdě jsem netušila, že se jedná o souvislou kapitolovou povídku. Myslela jsem, že to jsou jen kratičká díla, jednorázovky, drabblátka, která všechny spojuje jen pár Severus/Draco. Že jde o kapitolovku a že Dracovy šepoty jsou vlastně jen jeden šumivý zvuk, mi došlo až někdy u kapitoly čtvrté. Přičemž jsem si stihla oblíbit druhou kapitolu natolik, že jsem ji společně s Perlou považovala za jednu z Memorininých nejlepších. Dneska už bych vyzvedla jiné, pravděpodobně nejspíš tu sedmou - „Je otec“, z které pořád ještě cítím tu dětskou oddanost a lásku pryštící z každého slova. Líbí se mi styl, jakým Memorin píše. Dává důraz na detaily a city, s nádechem uvěřitelna. Až jsem občas měla pocit, že na místě Draca stojím já, že to Severus drží a hýčká svým chladem mě... a byl to neuvěřitelný pocit, k nezaplacení. Chápala jsem, proč ho Draco miluje, sama jsem si ho zamilovala a byla jsem neskutečně vděčná, že prostřednictvím Draca i on občas miluje mě.”

Perla

Odkaz | Autor: Memorin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry poznává. Doteky, svými city. Draca, jeho krásu a... co vlastně?
Klíčová slova: romantika


Quo vadis? - Kam kráčíš?

Odkaz | Autor: Memorin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Tobias Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Krátké. Severusův vztah k otci...
Klíčová slova: incest, krev, pedofilie, temné, horor, psychologické drama