Přehled povídek autora - Martan

Hledá se pan Dokonalý

Odkaz | Autor: Martan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Tady je další moje kapitolovka a opět je to slash. Upozorňuji, že se nejedná o nic vážného... Harry touží po lásce. Hermiona mu touží pomoct. Draco touží po lásce. Pansy touží po něm. Oliheň touží po Colinovi. Snape touží po změně image. A Brumbál touží omládnout...
Klíčová slova: humor, drarry


Protože JÁ za to stojím...

Odkaz | Autor: Martan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: I takhle se dá živit...
Klíčová slova: humor, drabble


Romeo a Julie po Potterovsku

Odkaz | Autor: Martan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, James Potter, Lucius Malfoy, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Dva již od nepaměti se nenávidějící rody. Svár, jenž začal někdy v dávných středověkých dobách. Svár, jehož smysl si již nikdo nepamatuje. Rody, které přesto dávají otevřeně najevo svou nenávist, aniž by tušili, proč ji vlastně mají cítit. Opovržení, zášť, intriky. Malfoyové a Potterové. Dva odlišné rody, které si přesto jsou v moha ohledech podobné. Dva rody žijící v Anglii, navzájem si konkurujíc. Dva rody, pro něž je jedno město příliš těsné. Jak to dopadne, když se setkají zatím poslední příslušníci těchto rodin? A co na to říká Draco Malfoy in memoriam?
Klíčová slova: AU, parodie

lymmet:
“Dočetla jsem to do konce, ale spíš proto, abych to za sebou nenechala rozečtené, než že by mě to bavilo.”
shadow:
“Ve zdraví dočteno.”
Akkarra:
“Mám zřejmě jiný vkus, protože tohle mě absolutně nebavilo, natož aby mě to rozesmálo.”
Cora:
“Tahle parodie se mi bohužel netrefila do noty; dočetla jsem, ale už se mi hodně nechtělo. Ovšem na "Jedenácté přikázání" nezapomenu do smrti smrťoucí :-)”
KatherineE:
“Sranda! Tuhle povídku si zamilovali dokonce i moji ne-slashoví přátelé a "odhopkali do západu slunce" se stalo všeobecně známým citátem :-)”
Victoria:
“Skvělé :D lepší 3”
kami:
“Myslím, že na brata Snapea ešte nemala žiadna paródia, akú som čítala, samozrejeme aj s úbohou sovou. :D Chválim autorku za snahu spríjemniť naveky najtragickejší príbeh Romea a Júlie.”
sigam:
“Skvělé.”
beruska:
“...”
Anne:
“Tahle povídka se mi velmi líbila! Dlouho jsem se tak nezasmála... Bratr Snape - nejlepší.”
MandalanUmen:
“........”
Cvrcinka:
“k přečtení”
Sargo:
“Ne že by to bylo špatné, spíš tomu něco chybí; a konec je vyloženě slabší, byť spíše formou než nutně obsahem. Pár dobrých vtípků se však najde. :-)”
assez:
“Ge-ni-ál-ní! :D Ano.”