Přehled povídek autora - Magnas

Harry Potter 5 a půl

Odkaz | Autor: Magnas | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: 0+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí:
Klíčová slova: gen


Harry Potter 6 a 1/2

Odkaz | Autor: Magnas | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: 0 + | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 71
Shrnutí:
Klíčová slova: gen

Jirka:
“Dík :-) Myslím že tohle si asi počtu první dojem po pochopení parádiček v rozhraní je dobrý. Jinak dík, Pána smrti znám a Máju průběžně čtu. Její tvorba mi připadá velmi povedená, příběhy kterým nic nechybí a snad jen velmi málo přebývá (pro někoho jsou možná její postavy příliš dokonalé :-) ). Jinak, jedinej slash co si spokojeně užívám bys možná ani za slash neoznačila. Je to HLEDÁNÍ (klíče) od Sarini, pokud dáváš přednost slashi, možná to ani neznáš. Je to prostě příběh, kde Harry je gay anebo spíš bi a jeho (homosexuální) vztah je přirozenou součástí příběhu. Aspoň z mého pohledu je tohle naprosto v pořádku, protože tam chybí to účelové zacílení na slash jako jádro toho, o čem to je. Zas ale právě proto tipuju, že skutečné milovnice slashe to třeba nemusí moc bavit, právě proto, že slash a slashové scény nebo vztahy nejsou základem příběhu. Kámen manželství mě docela nadchnul, kupodivu :-). Emoce, vztahy ani sex mi v příběhu nevadí, naopak (i když gay scény přeskakuju). Jen mě nebaví příběhy, kde nic jiného víceméně není. Kámen je krásný příběh plný jak děje, tak skutečných nebo aspoň dost skutečně vypadajících citů a pokud si to vše chci užít, musím sex. orientaci hlavních postav holt přežít. Stejně jako ji musím v realitě "přežít", když je vlastností někoho z mých přátel. Akorát že přátele i příběhy si vybírám podle jiného klíče :-). Fan Zaklínač by byl prima. Zkusím postupně doplňovat své vlastní čtení, ale zatím vše, co se mi opravdu líbilo tu už jak se zdá, někdo přidal. Anglicky nečtu, československý Potterovský fan je sice velký, ale přece jen ne neomezený a opravdu dobrých věcí na které si člověk rád vzpomene a třeba se i vrátí přečíst znovu je konečné množství :-).”
belldandy:
“Tak tady je pro Jirku ještě druhý díl. :) / Tak jo - Tady je ten Zaklínač: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=katautoraz&m4=true&autor=EmhyrVarEmreis . Mezi Sapokowkého povídkami by se tyhlety Emhyrovy klidně ztratily. A má jich tam i víc než ty tři. Jestli by ti nevadila neslash povídka založená téměř výhradně na dořešování nějakých vztahů, tak tahle si mi líbila - http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=895&m4=true . A tady jsem dodávala pár zcela neslashových povídek ke Star Wars - http://www.ffdenik.cz/index.php?m4=true&str=liststory&typ=stat3&styp=57 . Třeba ti půjdou k duhu. :) / Už tu jsou .. to chápu ... škoda a co přidat aspoň ke svým oblíbeným povídkám aspoň komentář. Gen FF tu mají vesměs tristně málo hodnocení.”