Přehled povídek autora - Magdelena

Nečekaná pravda

Odkaz | Autor: Magdelena | Překladatel: Yellow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Harry se Severusem se pokouší zjistit, jak pro všechno na světě skončili nazí, s kocovinou a zřejmě ...ehm... vzatí.
Klíčová slova: překvapivé probuzení

lia:
“na zasmání dobré”
Cora:
“Tahle povídka je přesně pro ty večery, kdy přemýšlet je na obtíž. Pro mě je tam ale těch srdceryvných dialogů moc a všechna ta vyznání mi začala brzy vadit. Ovšem scénu s bezelstným Hagridem, který až ex post hledá brýle a lahvičku, jen tak nezapomenu.”
Usmevava_Barush:
“.”
jesssnape:
“...”
Akae21:
“...”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Adelaine to vystihla.”
Adelaine:
“Až moc sladký, ale chvílema to bylo vtipné a člověk si u toho odpočine.”
delatrix:
“Úžasná povídka, jen bych řekla, že je až moc zaměřená na ty vzpomínky z uplynulé noci.”
Mrmla:
“...”
mariaa:
“...”
belldandy:
“Jejda , ono se mi to špatně hodnotí, dva hlavní hrdinové jsou dost OOC a taky je to místy (snad i ironicky úmyslně) zvráceně sladké, ale ... zápletka mě bavila, Hagrid, Brumbál, Popletal byli povedení a zábavní ... a byl to můj první crack a nějak si pamatuji, že jsem se u něj docela dost bavila ... Jsou to 3-4, ale ta nostalgie mě to nutí natáhnout výš.”
Velká_koule_chaosu:
“Takové příjemné čtení. :)) Hagrid chtěl pomáhat. :) Přesně mezi 3-4*”
Sectumsempra:
“perfektni povidka, misty hrozici zachvaty smichu:)....jedna z mych oblibenych”
Kate Mathews:
“...”
Jutaki:
“téma je dobré... ale jednotlivé kapitoly mají hodně španý přechod a vše je tam strašně jednoduše popsáno...”
beruska:
“...”
MandalanUmen:
“.................”
Akkarra:
“Napřed mi to přišlo hodně neuvěřitelné, pak se to vysvětlilo (Hagride, Hagride...) a nakonec to byl v 5. kapitole pro změnu zase samý cukr - cukrovkáři jsou v přímém ohrožení života. Nedočteno, vzdávám to. Ten bodík je za Hagrida. :)”
ZJTrane:
“Pekná poviedka, ešte s k nej vrátim.”
finde:
“???”