Přehled povídek autora - Luana Araceli

Corrupted Authority: Rewritten

Odkaz | Autor: Luana Araceli | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/Tom R. Jr. | Rating: 16+ (M) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2008-05-07 | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Harry čelí nečekanému návštěvníkovi a pozvolna změní stranu ve válce. Mírně AU, varování před znásilněním. Rating 16+ kvůli pozdějším kapitolám. Časem Harry/Tom slash.
Klíčová slova: manipulativní Brumbál, znásilnění, Temný Harry

Ostravanka:
“q”
Pyriel:
“Tahle povídka je tak na 3-4 hvězdičky. Co ji ovšem sráží dolů, to je "provedení", kdy při čtení mám pocit, že autorem je někdo z druhého stupně základní školy. Kolikrát jsem při ní měla pocit, že upadám do mikrospánku a nějak jsem tím přehlédla kusy kapitol. Např. děj začíná tři dni před Harryho narozeninami, kdy se tam objeví Voldemort, Harryho unese, ale hned ho zase propustí. A když se Harry v Bradavicích probudí a zeptá, kolikátého je, tak 29. srpna. Nějak jsem zřejmě "prospala" celý měsíc. Ve druhé kapitole se objeví Sirius, ale teprve v sedmé se dozvíme, jak to, že přežil onen Závoj (vysvětlení je ovšem vtipné). Celá interakce Tom/Harry je příliš...jak to říct... uspěchaná. Když se dva lidi nenávidí tak dlouho, tak se jejich vztah sotva tak rychle změní. V první kapitole je jasně řečeno, že Dudley Harryho znásilnil (opakovaně), přesto se to v Harryho chování ani myšlení, ani ve vzpomínkách nijak neprojeví (až na konci jako kdyby si na to autorka vzpomněla). A tak bych mohla pokračovat. V názvu je napsáno rewritten. Pokud to znamená, že povídka je přepsána, tak potešbůh, nechci vědět, jak vypadala předtím :-)) Pokud to znamená, že bude přepsána, tak souhlasím a těším se, jestli k tomu opravdu dojde, pak by mohla dostat víc, než teď.”