Přehled povídek autora - Lori94

Ministry Interference

Odkaz | Autor: Lori94 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: The war is over.Voldemort is dead and the ministry passes a marriage law.Many people are unhappy about it but mostly the pure-blood.Harry, Draco and the gang are in Hogwarts for their last year of schooling.
Klíčová slova: Drarry, Mpreg, zákon o manželství

l.terka:
“:)”
Benny:
“Tohle je buď myšleno zcela vážně nebo je to fucking joke a já nejsem ta správná cílová skupina.Začlo to vtipně, Ministerstvo usoudilo, že po válce a tolika obětech je nutné podpořit sňatky a natalitu(porodnost)Vydalo zákon, že každý nečistokrevný si musí vzít čistokrevného kouzelníka, ovšem to by nebylo ministerstvo, kdyby si nekladlo podmínky.A to, že musí partneři mít určeno dominantní a submisivní roli, dále povinnost otěhotnět několik měsíců po svatbě..ale pak to bylo klišé za klišé jaké si z toho umíte odvodit.Lucius a Cissa se jim do toho pletli, požadání o Dracovu ruku, první rande, svatba, první sex, lektvar na oplodnění, dvojčata, Draco jako hysterická prvorodička..tak se ptám, proč tohle dílko si zasloužilo skoro 600komentářů?!?Američané jsou zvláštní a zřejmě trpí nedostatkem vkusu.”