Přehled povídek autora - Limmet

Poetic Justice

Odkaz | Autor: Limmet | Fandom: Avengers | Jazyk: AJ | Postavy: Loki & Iron Man/Tony S | Rating: M | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 142
Shrnutí: Post-Avengers; Odin má trest pro Lokiho. Za svou snahu o zotročení lidstva je Bůh neplechy zbaven svých pravomocí a je vyhnán na Midgard jako otrok Tonyho Starka. Tony není příliš nadšen.
Klíčová slova: drama, romance, Loki/Tony Stark

Adelaine:
“Další povídka, u které si říkám, jestli jsem četla to samé, co všichni ostatní:) Začala jsem to číst, protože jak Lanevra, tak Mae o tom docela básnily, a vzhledem k tomu, že povídky od obou autorek mám velmi ráda, nemohla jsem si tohle nechat ujít. Rovnou od začátku jsem ale měla problém s Lokiho charakterem, chyběla mi u něj ta pověstná výřečnost, schopnost se vymluvit ze všeho a vůbec pokusy o manipulaci. Nedokázala jsem se smířit s tím, že ho zlomí snad už jen ten samotný rozsudek, je takový chudáček a o nic se vlastně vůbec nepokusí., což mi prostě k Lokimu vůbec nepasuje. Neustále jsem trochu doufala, že to přijde. Dílo má pár zajímavých chvil, ale je zbytečně strašně rozvleklé. Ještě možná důvod, proč z téhle povídky vlastně vůbec nejsem nadšená, je ten, že o otroctví a pomalém vyprošťování zlomeného, zotročeného člověka z jeho jha, jsem četla už více povídek, a v porovnání s touhle je třeba Unwell mnohonásobně lepší.”
Lady Aludnev:
“...”
shadow:
“Skoro jsem si vzala dovolenou, jak se mi od čtení nechtělo odtrhnout :D. Skvěle propracované dílo, které ve mně vyvolalo spoustu emocí. Konec naprosto dle mého gusta. No jo, mrkla jsem se předem. Severusi, Harry, bacha, máte velkou konkurence na špici mých nejoblíbenějších fikčních párů. Doufám, že se jednou o tuhle povídku poperou i naše překladatelky.”
Danae:
“Moje dojmy jsou velmi podobné těm Lanevřiným. Má to svoje mouchy, ale dammit, kdo dokáže napsat 142 kapitol bez much? Čtení bylo velmi pozitivním zážitkem, který mě připravil o několik nocí spánku, postavy měly dost času projít si, čím mají, přiblížit se jedna druhé a realisticky se proměnit. Co na té povídce obvlášť oceňuji je, že otroctví tu funguje jako velmi realistický motiv, hrůzná skutečnost, která mrzačí charakter jedince i celé společnosti a okrádá lidské vztahy o to nejpodstatnější - svobodu volby.”
Lanevra:
“Ten počet kapitol je strašný, naštěstí jsou celkem krátké. Jsou tam silné okamžiky, zvláště v první a druhé třetině, poslední třetina je už jen zamilované cicmání, bez děje rozprskané do nějakých 35 dílů. No, ale námět je můj oblíbený, že ano. // Po zralé úvaze, a vzhledem ke skutečnosti kolikrát jsem některé části povídky četla, uznávám, že, ač má řadu much, je vlastně velice dobrá, takže zvedám hodnocení.”
Crystal:
“Dlouhé, hodně dlouhé. Ale moc se mi to líbilo.”
Elis Wolf:
“Ach jo já myslela že to odkazuje na povídky co sjou aspon v češtině. Tak ráda bych si to přečetla ale sjem antitalent an jazyky. A já se tak těšila že budu mít co po večerech snít.”
Sectumsempra:
“....”
Ali.eN:
“Jedna z výjimek, kde má slashová povídka i děj, nejde tady jenom o to jedno. Pokud vám o to jedno jde, budete zklamaní. Děj se sune velice pomalu, ale ani u jediné kapitoly vám autorka nedovolí se nudit. Místy je to roztomilé, je to psáno střídavě z pohledu Tonyho i Lokiho. Rozhodně doporučuju. :)”

Spoils of War

Odkaz | Autor: Limmet | Fandom: Avengers | Jazyk: AJ | Postavy: Loki, Tony Stark | Rating: M | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Loki wins the battle of New York and claims Tony as spoils of war. It is not particularly fun for Tony.
Klíčová slova: AU, angst, drama