Přehled povídek autora - Leylon

Jeden pre druhého

Odkaz | Autor: Leylon | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: SJ | Postavy: Sherlock/John | Rating: Pro všechny | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: John a Sherlock i cez Sherlockovo prezretie žijú ďalej ako priatelia. John má rodinu, všetko, čo si kedy želal... ale niektoré city proste nie sme schopní odignorovať. Ani Sherlock nie. Niekedy sú dve osoby stvorené jedna pre druhú, neodvolateľne a neochvejne. Je ale vôbec v takejto situácii ešte nádej na šťastný koniec? // Povídka navazuje na "Medzi dvoma výstrelmi, Pán Holmes?" a "Tam, pod hviezdami londýnskymi".
Klíčová slova: johnlock

Heredhether:
“Povídky, kde to s Johnem a Sherlockem takhle dopadne, mám ráda, navzdory tomu, jak přeslazeně si po nich většinou připadám a jak nerealistické při porovnání se skutečným životem jsou. Asi proto je má v oblibě leckdo, ve skutečném životě si tvrdých dopadů na držku, neopětovaných citů a nefungujících vztahů užijeme víc než dost. Jinak tenhle polyamorický vztah John-Mary-Sherlock je vskutku zajímavá věc, a setkávám se s tím ve FF tak často, že už to vnímám jako kánon. Stejně ale budu mít vždycky nejradši povídky z dob, kdy ještě žádná Mary (natožpak potomstvo) do 221B ani nepáchla. PS: slovo 'bozk' se mi líbí mnohem víc než české 'polibek' - vždyť samo to slovo zní jako citoslovce líbačky :D”
Akkarra:
“Tohle už bylo záživnější než předchozí část. :)”
Mrmla:
“..”
Lanevra:
“A ještě jedna k přečtení.”

Medzi dvoma výstrelmi, Pán Holmes?

Odkaz | Autor: Leylon | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: SJ | Postavy: Sherlock/John | Rating: Pro všechny | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Trochu dlhšia jednorázovka zo života a myšlienok Sherlocka Holmesa.
Klíčová slova: johnlock


Stratení a nájdení

Odkaz | Autor: Leylon | Fandom: LOTR | Jazyk: SJ | Postavy: Remus, Legolas | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Boj s Temným pánom nemilosrdne pokračuje. Ministerstvo je obliehané a Sirius a Remus spoločne bojujú až do toho osudného okamihu - Siriusovej smrti a prepadnutím cez bránu. Lenže čo keby bránou prepadol aj Remus? A čo keby nebola brána konečnou? V Stredozemí nastal vek ľudí, no nie obdobie kľudu. Najväčší hrdinovia odišli, lenže zvyšky zla zostali. Nová temnota sa zdvíha. Na boj s ňou sa pustí Legolas a Gimli, spoločne s družinou najvernejších - lenže smrť má veľmi dlhé prsty, ktoré siahnu tentoraz na Gimliho.
Klíčová slova: crossover, harry potter, HP


Tam, pod hviezdami londýnskymi

Odkaz | Autor: Leylon | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: SJ | Postavy: Sherlock/John | Rating: Pro všechny | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sherlock Holmes sedí na streche, pod ním Londýn... rozmýšľa. Pripojí sa k nemu aj John a Sherlock si uvedomí niečo, čo by malo silu všeličo zmeniť. // Povídka navazuje na Medzi dvoma výstrelmi, Pán Holmes?
Klíčová slova: