Přehled povídek autora - Lanevra, Styx

Zvířecí vášeň

Odkaz | Autor: Lanevra, Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Styx/Remus Lupin (jako vlkodlak) | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Remus potají navštíví Styx v její ložnici. Na tom by nebylo nic tak zvláštního... kdyby nebyla úplňková noc.
Klíčová slova: zoofilie, sex

DenDella:
“Zajímavé čtení, až přesládle něžné. Čekala jsem, že budu mít se zvířecí postavou problém, ale překvapivě se mi to docela líbilo. Za zmínku už to stojí určitě kvůli samotnému způsobu psaní, který s sebou bohužel nese drobné nedostatky. Jinak přirozené jednání postav, ale některé části bych také vynechala a určitě bych nerozdělovala povídku na 2 části. Oceňuji, že Styx něco takového vůbec zveřejnila a času stráveného čtením nelituji.”
Benny:
“O tomhle mi Lanevra říkala, dík za připomenutí:)Společně psaná povídka..no, ono je to zábava psát.Horší je, že ostatním to tak úžasné nepříjde.Zdá se mi to dlouhé, popisné sice ohledně chování šelmy vystihnuto dobře.Ohledně obsahu, respektivě zoofilního styku nemám žádnou poznámku.Zoofilní sex ráda, jen to není přesně ono.Za 2.”
kami:
“Nemám rada tento typ poviedok, nepovažujem ich za vhodné publikovať, to už radšej poslať mailom a v maily to nechať.”
Kate Mathews:
“...”
sandymathews:
“mé zvrácené já se perfektně bavilo :D”
SaraPolanska:
“Když mě se to chvílema nezdálo. To s tím míčkem mi přišlo takové...rozpačité a rušilo mě časté opakování slov, ačkoliv chápu, že něco takového musí být dost složité napsat...”
ZJTrane:
“súhlasím, Lanevra a Styx sú moje obľúbené autorky.”
Keiko.kei:
“Ačkoliv to může působit trošku úchylně, Lanevra je úžasná spisovatelka, proto jsem se taky pustila do čtení. Rozhodně nelituji...”