Přehled povídek autora - Kristie

Je čas říct poslední sbohem

Odkaz | Autor: Kristie | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Marry/Tyler | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Marry umírá a zažívá asi cosi jako mimotělní zážitek.//blog autorky: crayon-girl.blog.cz
Klíčová slova:

Akkarra:
“Sečteno a podtrženo - je to těžkej průser na všech frontách. Autorku omlouvá pouze její věk.”
shadow:
“Do teď jsem o existenci stránek Krásná.cz neměla ani potuchy a doufám, že ihned po dopsání příspěvku na ně i zapomenu. Ale bod tomu přesto dám, protože už nevím, ale kdyby mi bylo 14 let jako pisatelce, třeba by mě to oslovilo. Jó v pubertě člověk dělal kraviny.”
Benny:
“Mám pocit dejá vú.Lanevra mi to určitě posílala, ať si to přečtu..no, dobře, je to děsivá fekál záležitost.Irituji mě ty kecy, o tom žádná, ale především jsem pragmatik, co dá hodně na logiku.Slečna asi nikdy neviděla homo sapiens se selhávajícím srdečním svalem.Pobíhat s těžkou vadou srdce?Ó ta idealistická mládež.Takže nakonec nelituji, že podobné stránky nesleduji.Jak radili v jednom filmu;vše zachrání okena;D”
Lanevra:
“Víte, já se ráda mučím tím, že si čtu věci, co bych racionálně číst neměla. Jasným příkladem je to, že jsem pravidelnou návštěvnicí Krásná.cz a od chvíle co je tam zveřejňována literární tvorba se na tamní návštěvy těším dvakrát tolik. To co tam nalézám bych popsala... ne, myslím že to raději nebudu pojmenovávat. Takže, vzhledem k často omílanému slůvku "patos" vám tu předhazuji tuto povídku. Dámy, pánové, milé děti, tohle zveřejňují na serveru co čtou tisíce lidí, zatím co zdejší povídky jsou většinou na soukromých stránkách. Inu nebojte se projevit svůj názor.”