Přehled povídek autora - Kartist

Noční kvílení

Odkaz | Autor: Kartist | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Cedric Diggory, Ufňukaná Uršula | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Poté, co Harrymu docházejí možnosti, rozhodne se využít radu, kterou získal od Cedrica ohledně zlatého vejce. Pod rouškou noci míří do prefektské koupelny v pátém patře. Netuší však, že není jediný s tímto plánem.
Klíčová slova: koupelna prefektů, turnaj tří kouzelníků, koupel, noc, PWP, smut, underage


Pouta mezi námi

Odkaz | Autor: Kartist | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Severus Snape/Regulus Black, Severus Snape/OMC, Harry Potter/OMC, další OC i kanonické postavy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2022-01-13 | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Kouzelným světem se šíří oslavy a nová naděje. Píše se rok 1981 a Pán Zla byl zničen. Všichni za to vděčí malému chlapci, který přežil vražednou kletbu. Severus Snape však nemá co slavit, a jeho jedinou nadějí je, strávit zbývající čas na zemi něčím smysluplným a pokusit se odčinit svou chybu.
Klíčová slova: mudlovské AU, canon divergence, severitus, snarry, bylinkářství, koně, hurt/comfort, dub-con

l.enik.c:
“Doufám, že to bude dokončeno a to co nejdřív, protože nerada čtu rozepsané povídky. Vypadá to ale velmi slibně.”
FemmeFragile:
“Pravda, je ode mě trochu nefér tuhle povídku hodnotit, když jsem jako beta o X kapitol napřed oproti ostatním čtenářům, ale mně to nedá :D V životě bych si nemyslela, že mě bude bavit mudlovský AU, ale do téhle povídky jsem se zamilovala okamžitě. Nedostatek magie tu kompenzuje dostatek... všeho ostatního. Harry je typický puberťák, který je zmítaný mezi spoustou trablů: má rád svého opatrovníka, který je ale trochu divný patron, řeší problémy s kamarády, zaplétá se do běžných puberťáckých průserů a musí se vyrovnávat se všemi divnými věcmi, které se kolem něj dějí... A Severus je prostě Severus. Vychovává svého svěřence v nevědomosti, protože se domnívá, že je to pro jeho bezpečí, ale kouzelnický svět občas bytostně postrádá. Navíc je na všechno sám, stejně jako kdysi byl sám i na všechno, co se odehrálo mezi kouzelníky. Teď na něm ovšem nezávisí jen jeho vlastní život, ale i jeden cizí, který musí chránit... Je to bolestně dojemné a strašně se těším, až povídka postoupí ještě dál - věřím ale, že hodnocení zůstane úplně to stejné.”

Složité soužití

Odkaz | Autor: Kartist | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: VOLNÉ POKRAČOVÁNÍ POVÍDKY STÍNY MINULOSTI Harry, který byl schopen zachránit Severuse z Chroptící chýše a následně se s ním sblížit, když se ukrýval prakticky před celým světem v mudlovském světě, už žije s bývalým mistrem lektvarů ve společné domácnosti dva roky. A nyní má před sebou další perný úkol. Vyrovnat se s tím, že na něj nemá tolik času, jako dřív.
Klíčová slova: AU, canon divergence, established relationship, soužití, partneři, Vánoce, dárek, kotlík, lektvary, ficlet


Stíny minulosti

Odkaz | Autor: Kartist | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Harry | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Během bitvy o Bradavice bylo zlaté trio ještě schopné zachránit Snapeův život. Zatímco Harry běžel k myslánce, Hermiona s Ronem jej ošetřovali. Harry pak před cestou do Zapovězeného lesa svým přátelům nařídil, aby ho za každou cenu dopravili v pořádku do komnaty nejvyšší potřeby a dále do bezpečí. Pohled, který si tehdy se Severusem vyměnili, než se Harry odebral na jistou smrt, jim utkvěl v paměti i po skončení druhé kouzelnické války. Hlavně jednomu z nich.
Klíčová slova: Snape přežije válku


Šťastné slitování

Odkaz | Autor: Kartist | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Píše se rok 1993 a v Bradavicích se právě slaví Vánoční svátky. Jen někteří obyvatelé hradu nejsou tak nadšení, jako jiní. Ale zdá se, že tentokrát nikdo nezůstane bez dárku. Ani Severus Snape.
Klíčová slova: filclet, během Vězně z Azkabanu, Vánoce, PWP


Trpké poznání

Odkaz | Autor: Kartist | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Po použití kouzla Sectumsempra na Draca Malfoye a vynuceného odevzdání učebnice lektvarů je Harry předvolán do kabinetu Severuse Snapea.
Klíčová slova: Princ dvojí krve, trest, sectumsempra, orální sex, dub-con, first time, PWP, smut


Vyměřený čas

Odkaz | Autor: Kartist | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Brumbál | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus už má pokrk toho, jak Brumbál prozrazuje Harrymu všechno a jemu skoro nic, ačkoli toho po něm žádá tolik. Je tedy přizván do ředitelova kabinetu, aby se dozvěděl, co ho čeká.
Klíčová slova: first time, bottom!Snape, během Prince dvojí krve