Přehled povídek autora - Itsme66

I Condemn You

Odkaz | Autor: Itsme66 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, HG | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Před sedmi lety ho ti, kdo si mysleli, že ho znají, odsoudili. Teď jsou v jeho kůži. Trochu děsivé. AU
Klíčová slova: zrada, po válce


The Mandatory Marriage Contract Fic

Odkaz | Autor: Itsme66 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/MoragM | Rating: M (16+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: AU po pátém ročníku. Zápletka, která nechtěla zmizet. Harrymu zařídí manželskou smlouvu, ale věci nejdou tak, jak bylo naplánováno. Rating kvůli jazyku a zřejmé - byť nepopsané - sexualitě.
Klíčová slova: vynucený sňatek, manipulativní Brumbál, Hermiona proti Harrymu, Ron proti Harrymu

Mandragora:
“Velmi dlouhé dvě kapitoly, ale nudit se nebudete. Většina postav se tam chová jako tupý dav - ovce, ale myslím, že to je naprosto v souladu s kánonem. Jen ten Harry se rozhodl, oproti kánonu, že sebou nenechá posouvat, jak by se ostatním líbilo. Několik dost podařených hlášek a postřehů. Stupnice Müller-Thurgau haha.”
Pyriel:
“Spousta klišé, ale záměrně :-) Manipulativní Brumbál, Hermiona a Ron pletichaří za Harryho zády, mocný Harry (i když vysvětlení jeho síly je moc dobré) apod. Každopádně se to četlo moc hezky. Chtěla jsem dát silné tři hvězdičky, ale nakonec jsem se přiklonila ke čtyřem, je to docela pěkné, byť teda kouzelnická společnost án block i kouzelníci jednotlivě jsou v této povídce naprosto pitomí a chovají se jako tupé ovce (jenže to je vlastně hodně kanonické) Jo, a nenechte se oklamat tím, že to má jen dvě kapitoly, jsou dlouhatánské. Celá povídka má přes 60 tisíc slov!!”