Přehled povídek autora - GreenGecko

Resolution

Odkaz | Autor: GreenGecko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, SS | Rating: T | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 67
Shrnutí: Tretia časť trilógie. Predošlé časti sú Resonance a Revolution. Harry má v tomto príbehu 19 a je aurorským učňom. Žije so svojim adoptívnym otcom Severusom Snapeom v dedinke Shrewsthorpe. Ako sa príbeh začína, postavy sa musia vysporiadať s následkami posledného proroctva a skazou, ktorá to všetko sprevádzala. Poviedka je zatiaľ nepreložená, no ja stále dúfam, že sa na to CorCaroli dá, pretože nepreložiť by to bola škoda :)
Klíčová slova:


Resolution

Odkaz | Autor: GreenGecko | Překladatel: Kelly | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 83
Shrnutí: Výhledově, doufejme, by tu mohl vznikat překlad třetí a poslední části FF Resonance. Já budu doufat, snad to nezadávám zbytečně ... :)
Klíčová slova: severitus


Resonance

Odkaz | Autor: GreenGecko | Překladatel: CorCaroli | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 73
Shrnutí: Autoři: Salamander a GreenGecko / Harry porazil Voldemorta na konci šiesteho ročníka a kým uviazol počas leta na Rokforte, medzi ním a Snapeom prišlo k očakávanému pochopeniu. Rozličné strany sa dozvedajú o tejto podivnej adopcii v doprovode mnohých zábavných scén, vrátane Harryho priateľov, ktorým to váha Harry povedať. Harry sa dostáva do aurorského programu, no problémy na seba nenechajú dlho čakať a kolotoč sa točí nanovo.
Klíčová slova: severitus, Harry adoptován Severusem Snapem


Revolution

Odkaz | Autor: GreenGecko | Překladatel: CorCaroli | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, NT | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Pokračovanie FF Resonance (http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=513 ). Poviedku v originálnom znení nájdete tu: http://www.fanfiction.net/s/2569561/1/Revolution
Klíčová slova: Severitus, Harry adoptován Severusem Snapem,

Haluzka:
“TBR”
Rulie:
“....”
kattyV:
“***”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
Sectumsempra:
“...”
Nerla:
“Líbilo se mi to víc než první díl, až jsem v pokušení Resonanci jeden bod ubrat. Všechno je uvěřitelnější - fakt, že je Harry bystrozor, dává všemu mnohem pravděpodobnější ráz, protože je koneckonců součástí jeho práce vyhledávat nebezpečí. Moc se mi líbily sekundární postavy, hlavně Vineet a pozadí jeho jsoucna v poslední kapitole. A zdá se mi, že oproti jedničce je tohle mnohem konzistentnější celým svým příběhem. Jo, bez debat, tohle bych si klidně přečetla znovu. U jedničky si tím tak jistá nejsem.”
Rebeka:
“:)”
Licona:
“Zatiaľ najlepšie prepracovaná poviedka ff, akú som čítala :)”
Sargo:
“Napřed mi to oproti Resonanci přišlo jako pěkná pindárna. A přitom to byla taková jízda! Výtečné, konzistentně napsané, a spousta dobrých nápadů. :-)”
belldandy:
“Harryho podvědomí otvírá bránu do temného světa, znamená to že je temný kouzelník? S tou otázkou se bude muset vyrovnat on i zbytek světa. Po té co jsem si zvykla na poklidné plynutí děje v Resonanci, byla jsem množstvím vyhrocených událostí v Revolution docela překvapená. Ale koneckoců se už podle názvu dalo čekat, že děj druhého dílu bude dramatičtější. - Přemýšlím díky čemu se dosud hodnocení všech drží tak vysoko a bojím se, že kromě kvality to souvisí i s tím, že se až k Revolution prostě každý nepročte (protože i já se během Resonance zejména v prní půli musela párkrát ke čtení přemlouvat) a ten komu se to povede, to nejspíš udělal pod vlivem faktu, že mu to zkrátka hodně líbí :). Je-li to tak, patřím k těm lidem též ... Na začátku čtení jsem možná koketovala s myšlenkou, že pro tentokrát dám za čtyři , aby celkový průměr série byl za čytři a 1/2 (myslela jsem, že to by to odpovídalo), ale můžu já za to, že mi to nakonec přišlo lepší než první díl ... /// PŘEKLAD JE DOKONČENÝ! Série má sice i třetí díl, ale dějová linka je v rámci možností v Revolution uzavřena, i když tak trochu za běhu a bez epilogu.”
te.ss.sa:
“úžasné pokračování úžasné povídky. jenom škoda, že překlad je nedokončený a překladatelka se rozhodla v pořkladu nepokračovat. Snad se k tomu někdy vrátí”
Fleur Tera:
“slabšie ako jednotka, ale aj tak to malo niečo do seba...”
Mája:
“Skvělý překlad. Nádherně zpracované akční scény a skvělé nápady kam se může ubírat magie. Pravidelné přidávání kapitol, moje pravidelná týdenní stálice.”
GwenLoguir:
“Ako inak, skvelé. Veľmi reálne, oproti tomu, na čo som zvyknutá... Snape s frajerkou, ktorá je úplne obyčajná sa dennodenne nevidí :P Len Vishnua je škoda.”
ZJTrane:
“Prečítam keď bude preložená celá. (ak má ešte ďalšie pokračovanie, tak asi ani neprečítam, lebo sa nedožijem prekladu :D)”
Kate Mathews:
“...”
Aha_Lucia:
“krkolomná jazda s kopou akcie a nečakaných zvratov.”