Přehled povídek autora - Fyreheart

DragonKin

Odkaz | Autor: Fyreheart | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM | Rating: T (13+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 33
Shrnutí: AU. During the summer between Harry's 5th and 6th year, an ancestor of Harry's discovers the last of the line has been mistreated and decides it's time to intercede. Characters belong to J.K. Rowling. překlad: Během léta mezi Harryho 5. a 6. ročníku, předchůdce Harry objeví poslední řádek byl týrán a rozhodne, že je čas zakročit.
Klíčová slova:


It's My Life

Odkaz | Autor: Fyreheart | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, AB, SB | Rating: K (5+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Po svém druhém ročníku si Harry začíná uvědomovat, že Bradavice nejsou takové, jaké by měly být. Co může mladý, nedospělý kluk dělat? While the Hogwarts characters belong to JK Rowling, the story is obviously outside of canon.
Klíčová slova: Harry nestuduje v Bradavicích

Fleur Tera:
“možno”
Trinyx01:
“...”
lymmet:
“Začátek úžasný, netradiční téma, pak tročku nuda, ale jak píše Casiopea, pořád ještě se to dalo vydržet.”
Casiopea:
“V první řadě musím vyjádřit nadšení nad zápletkou. Povídka je pro mě takovým lékařským balíčkem první pomoci, který zahojí všechna "zranění" způsobená nelogičnostmi a nepochopitelným jednáním některých postav v kánonu. Z první kapitoly jsem byla vyloženě odvařená. Potom šla ale úroveň mírně dolů, protože následovalo pár pro mě poměrně nudných pasáží o Harryho ach tak dokonalém novém životě. Nicméně četlo se to hezky a nebylo to tak dlouhé, abych ten idealizmus, který se s každou další kapitolou vršil jako hromada cucavých bonbónů nedokázala zvládnout. 3-4”
l.terka:
“:)”
zmije:
“k přečtení”
Crystal:
“Skvělá povídka... momentálně mi Bradavice připadají lehce ubohé...”
Pyriel:
“Netradičně po druháku. HP si přečte článek v mudlovských novinách o šikaně na jedné škole a o tom, jak se s tím umí vypořádat mudlové - a začne uvažovat o Bradavicích. Vybere si školu v USA a všechno se převrátí vzhůru nohama - nebo spíš nohama na zem. Konečně jsou tu dospělí, kteří řeší problémy dětí, za které jsou zodpovědní, a učitelé, kteří učí a vychovávají. A výborní jsou američtí bystrozorové, zvlášť jejich poslední zásah je dokonalou ukázkou naprosté profesionality (Smrtijedi a Voldemort nemají šanci ;). Je to psané velice střízlivě a čte se to moc příjemně. 4, 5 hvězdičky”

It's Too Late

Odkaz | Autor: Fyreheart | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co když Harry odmítne bojovat a zemřít pro společnost, kterou nemůže považovat za svou? Jednorázovka o Harrym, který se rozhodne, že už je pozdě, aby kouzelnický svět napravil, co se stalo
Klíčová slova: zrada


Stranger in a Too Familiar Land

Odkaz | Autor: Fyreheart | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-05-29 | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry Potter úspěšně vyplnil své předurčení tím, že zabil Voldemorta. Když leží a umírá, je náhle přivolán do jiného světa. Co se stane, když unavený a cynický Harry zjistí, že se od něj očekává, že zachrání jejich svět před dalším Temným pánem?
Klíčová slova: cestování mezi alternativními světy, Lily a James žijí, Harry není Chlapec který přežil