Přehled povídek autora - FemmeFragile

Cit tisu

Odkaz | Autor: FemmeFragile | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Žádné | Rating: G – pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: V kouzelnickém světě není nic takové, jaké se to může zdát ve světě mudlovském. Lidé vládnou nadpřirozenými silami, zvířata nabývají nejroztodivnějších tvarů. A v tomto světě je i něco tak obyčejného, jako je dřevo, prodchnuto nejen magií, ale i citem. A tento cit může být zraněn.
Klíčová slova: hůlka, osud, samota, Voldemort

jajafilm:
“Dovolím se projevit jako hnidopich a připomenout, že Brumbál v canonu s Tomem do Příčné nešel. Nicméně i tak je to moc povedená povídka!”

Masek rej

Odkaz | Autor: FemmeFragile | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy, Lucius Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Válka přinesla kouzelníkům vytoužený mír a klid. Pro Luciuse Malfoye, bývalého Smrtijeda, však znamená jen monotónní nudu, život beze smyslu a povinnosti. Pryč jsou doby jeho slávy, kdy býval obávaným kouzelníkem. Nyní z něj zbyl jen bezcenný aristokrat, jehož slovo neváží víc než zrnko písku, obklopený lidmi, jimiž pohrdá, znechucený vlastním bohatstvím, které už nemá, za co by utratil, protože v životě získal vše, oč kdy požádal. A právě proto hledá únik z pokřivené reality do ještě pokřivenějšího světa, který existuje v temných zákoutích lidské duše, na pokraji příčetnosti a šílenství, do světa, kde je každý sen sladký jako krůpěj krve.
Klíčová slova: Sweet Dreams od Eurythmics jako podkres, snucius, harrylu


Vánoční koleda

Odkaz | Autor: FemmeFragile | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál | Rating: PG-13 - od třinácti let | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Slýcháte rádi příběhy? Jak by ne! Každý přece má rád příběhy, zvlášť ty, které si může vyposlechnout zachumlaný do peřin, obklopený vůní jablek, skořice a svařeného vína. A já vám dnes povím příběh ze všech nejzvláštnější, ale také nejpravdivější. Ptáte se, kdo jsem? Nikdo, koho byste chtěli potkat. Vše, co o mně potřebujete vědět, je to, že žiju již mnoho desítek let. Chodím po světě a sbírám životní příběhy lidí, které potkávám. Někdy je od nich dostávám darem, jindy si je beru násilím. Ale to, jaká byla jejich cesta dosud, někdy může rozhodnout o tom, jaká bude poté.
Klíčová slova: Snarry, duch, Vánoce, zima, smrt


Zrcadlo z Erisedu

Odkaz | Autor: FemmeFragile | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: PG-13 - od třinácti let | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: O zrcadle z Erisedu se říká, že bylo z hradu odstraněno, aby nepokoušelo ty, jež by ho našli... Ale je tomu skutečně tak? Není možné, že by se magické zrcadlo z Erisedu znovu objevilo? A co by pak v něm viděl mistr lektvarů?
Klíčová slova: Zrcadlo z Erisedu, romantika, Snarry, přání