Přehled povídek autora - Blueowl

To Shape and Change

Odkaz | Autor: Blueowl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Dumbledore and teachers, Longbottoms, Malfoys, Flamels, Voldemort atc | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: AU. Time Travel. Snape goes back in time, holding the knowledge of what is to come if he fails. No longer holding a grudge, he seeks to shape Harry into the greatest wizard of all time, starting on the day Hagrid took Harry to Diagon Alley. A/N: I have taken the liberty of adjusting some of the canon things, so just be aware - - meaning Snape comes from a future different from the actual HP novels. Oh, and no Horcruxes.
Klíčová slova: cestovanie v čase


To Shape and Change - Utvářet a měnit

Odkaz | Autor: Blueowl | Překladatel: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape a většina postav JKR světa | Rating: 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: Téma cestování časem. Severus Snape se vrací v čase, vědom si toho, co by se stalo, kdyby selhal. Snaží se ovlivňovat Harry Pottera, největšího čaroděje všech dob, a veškeré původní předsudky drží stranou. Děj začíná v momentě, kdy Hagrid přivede Harryho na Příčnou ulici. Příběh ignoruje viteály.
Klíčová slova: adventure, Harry Potter, Severus Snape

ZdenickaZ:
“Přiznávám se, že neslashové povídky moc nečtu, na tohle jsem narazila víceméně náhodou a nějak jsem se do toho začetla, takže to asi vypovídá o tom, že se mi to líbilo. Neznám moc povídek, kde se v čase vrací Severus (spíš tedy žádnou), tak mě zaujal už ten námět.”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“duplicita - http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3290”
LiviaCullen:
“Veľmi pekná kapitolouka aj keď sa mi nepáči Harry Bifľomore. .”

Utvářet a měnit

Odkaz | Autor: Blueowl | Překladatel: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape a většina postav JKR světa | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Popis příběhu: Téma cestování časem. Severus Snape se vrací v čase, vědom si toho, co by se stalo, kdyby selhal. Snaží se ovlivňovat Harry Pottera, jakožto největšího čaroděje všech dob, a veškeré původní předsudky drží stranou. Děj začíná v momentě, kdy Hagrid přivede Harryho na Příčnou ulici. Příběh ignoruje viteály.
Klíčová slova: