Přehled povídek autora - Betelgeuse z Nebelvíru

Deník Severuse Snapea

Odkaz | Autor: Betelgeuse z Nebelvíru | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: HP4 z pohledu SS.
Klíčová slova: humor

Usmevava_Barush:
“....”
Neimh:
“Já a autorka... ani jedna z nich nemůže žít, dokud druhá zůstává naživu...”
SaoKissa:
“Hrůza:P. Šílený. Žádná šance, že bych to někdy dočetla. Severus je tu tak strašně moc OOC až to není reálné. To už je reálnější, že si obleče růžovej hábit a bude při hodině zpívát Jingle bells.”
Sectumsempra:
“historicky první povídka, kterou jsem nedočetla...nuda, nuda a k tomu pomateny severus...”
Aha_Lucia:
“hmm..nie..ja som nevydržala ani tie tri kapitoly.”
Akkarra:
“Nedočteno - vydržela jsem to celé 3 kapitoly! Souhlasím s Mysty15. To není Severus Snape - to je jakási podivně pokroucená a totálně zmrzačená parodie na Severuse Snapea. Co se týká humoru, tak ten jsem tam nějak neviděla.”
Mysty15:
“Nezaujal mě ani styl psaní, ani humor, ani fakt, že je tu Severus Snape prezentován jako dvanáctiletá puberťačka.”
sluzy:
“raz si to prečítam :)”
zmije:
“nedočteno”
Jacomo:
“Vynikající, vtipné, trefné. Snape je sice OOC, ale jako jeho fanynka jsem se u toho výborně bavila. Doporučuji předčítat podobně postiženým kamarádům nahlas - úspěch zaručen. Velká škoda, že to není dokončené.”
Eillen:
“Naprosto skvělá povídka. Když jsem ji četla poprvé hrozně jsem se nasmála. Pak jsem na ni zapomněla a po znovunalezení jsem ji četla několikrát a stále se bavila. A dnes jsem si na ni zase vzpomněla a musela si ji přečíst. Snad se mi Bete podaří přemluvit, aby se k ní vrátila a psala dál”
Pyriel:
“Tak k téhle povídce se moc ráda vracím, přestože není dokončená (je tam naznačený nějaký příběh, ale o ten mi tam vůbec nejde). Je to psané tak vtipně, z pohledu Severuse, jak začíná školní rok, příprava na Pohár, vylosování kandidátů, prostě boží :-)”