Přehled povídek autora - BellaLEtranger

Zeleným očím, černým očím

Odkaz | Autor: BellaLEtranger | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape nemá lehký život. Stíny minulosti ho pronásledují všude tam, kam se hne a jeho vnitřní démoni jsou neúnavní. Dokonce i ve spánku, kdy se ocitáme ve světě, který je jen náš, ho obtěžují noční můry, v nichž znovu a znovu prožívá nejhorší den svého života. Podoba snů může být ale proměnlivá a ukrývá v sobě dokonce i prorocké prvky. Harry Potter má se sny také bohatou zkušenost. Poslední dobou se mu ve spánku zjevuje tajemný tvor a Harry tuší, že to není samo sebou. Sny jsou podivnou říší, mají schopnost oživovat mrtvé, dávat nám ty nekrásnější, nebo naopak nejhroznější vize. A tak dojde k jistému splynutí světu Harryho Pottera a Severuse Snapea nejdříve ve snu, aby se pak lépe mohli pochopit ve skutečnosti.
Klíčová slova: noční můry, laň, jelen, kolouch, sedmý díl HP

FemmeFragile:
“K přečtení”
jajafilm:
“Moc povedená povídka. Trochu mi to připomnělo moji vlastní FF "Zákeřné podvědomí". Miluji, když si autorka Snarry hraje se symbolikou patronů.”
bedrníka:
“Hezké doplnění kánonu. Severus si ty strašné noční můry zaslouží, dobře mu tak! Smíření na konci se mi líbí, taktéž jak se vystřídají pohledy jednoho a druhého.”