Přehled povídek autora - Ash a Maichan

Channal Surfing

Odkaz | Autor: Ash a Maichan | Fandom: Supernatural | Jazyk: fanvid | Postavy: | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova:

belldandy:
“Ash stvořila celkem čtyři fanvdy tohoto typu. Podstatou její práce je, že vypreparuje ze Supernaturalu prvky, které pak použije k představení nejrůznějších fiktivních seriálů, vesměs odkazující na nějaká konkrétní díla, v tomto vidu jde zejména o znělky. Buďme asi konkrétní: od 0:00 - "Parks and Recreation", mockumentary / od 0:18 - "The Hardy Boys/ Nancy Drew Mysteries", mysteriózní detektivní seriál / od 1:00 - telenovela, "Sobrenatural" a "Precioso" / od 1:18 - "Dexter", seriál o masovém vrahovi / od 2:07 - "CSI Miami", krimi seriál / od 2:29 - "Major League Eating", sportovní utkání v požírání jídla (vysílání ESPN) / od 2:36 - "Lost", mysteriózní seriál / od 3:18 - hudba je vstupní znělka z "Full House" sitcom / od 3:50 - "Laverne & Shirley", sitcom (a také smýšlená sitcom verze Supernaturalu známá z "Channig Channels") / Hádám ale, že konkrétní díla nejsou tak důležitá jako nástíněná žánrová pestrost, kterou se v tomto seriálu zdařilo tímto způsobem najít. :D Okořeňují ji navíc okamžiky ze skutečných televizních show, v níž se objevily či jen mihly hvězdy seriálu Supernatural, v čase od 3:18 je to Misha Collins v "Plastické chirurgii" (s05e19) a v čase od 4:30 Jered Padalecki v "Gilmorových děvčatech".”