Přehled povídek autora - Ari of the Ancients

Cursed

Odkaz | Autor: Ari of the Ancients | Fandom: Stargate | Jazyk: AJ | Postavy: Todd the Wraith, Original Stargate Wraith Characters, Original Characters | Rating: General Audiences | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: After the events of "Morality Matters", Todd needs a place to recuperate, before reclaiming his place as High Commander, in Pegasus.
Klíčová slova: Mental Health Issues, Genetic Disorders & Abnormalities, Genetic Experimentation, Wraith Culture


Morality Matters

Odkaz | Autor: Ari of the Ancients | Fandom: Stargate | Jazyk: AJ | Postavy: Jennifer Keller, Todd the Wraith, John Sheppard | Rating: mature | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: In Vegas AU, Todd is being held captive and tortured in Area 51. Dr Jennifer Keller decides to risk everything, in order to do the right thing.
Klíčová slova: Telepathy, Mental Health Issues, na útěku

yaoiyuri:
“Netypicky pojatý Vegas!Verse, kde je Jennifer empat, díky čemuž dokáže navázat kontakt s Toddem. Ten je po měsících zajetí a brutálnímu hladovění skoro šílený. Spolu se Sheppardem se ho snaží dát dohromady a vymyslet, jak ho dostat zpět do Pegasu. Vše je ještě doplněno detektivní zápletkou s konspirací a sabotáží. Občas dochází ke značným zjednodušení, nad některými aspekty se nevyplatí přemýšlet moc do hloubky (průběh vyšetřování, pátrání, bezpečnost na supertajné a hlídané základně…). Ale povídka jako taková mě moc bavila, jde hlavně o Jennifer a o Todda, který pomalu buduje důvěru k lidem a snaží se popasovat se svými psychickými problémy, odloučením a s pocity, které chová k Johnovi. Tagování shipů je diskutabilní, na nic tam nedojte, jde spíš o budování hlubokého „mentálního“ a emočního spojení mezi postavami, na každém je pak, aby zhodnotil, jestli je to „/“ nebo spíš „&“ typ vztahů, protože i podle komentářů se názory různí.”