Přehled povídek autora - AnnasellaEmm

Otázky vědy

Odkaz | Autor: AnnasellaEmm | Překladatel: Peacy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Mlafoy, Narcissa Malfoyová, Charlie Weasley | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Hermiona vede spokojený život léčitelky u Sv.Munga, když ji její šéfka pošle do domu Draca Malfoye. Jak ovlivní pragmatickou brunetu objevování odpovědí které ani věda nezodpoví ?
Klíčová slova: léčitelství


Úžasná karikatura intimností

Odkaz | Autor: AnnasellaEmm | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HG/DM | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Draco miluje svého syna víc než cokoliv na světě, proto když mu jej chce jeho bývalá žena odvést požádá o pomoc tu nejméně pravděpodobnou osobu . Hermiona se musí rozhodnout zda pomoc jejímu bývalému nepříteli stojí za změnu celého jejího života .
Klíčová slova: Dramione, Draco otcem

Nel-ly:
“Jak nemám dramione v lásce, tak tohle se člověku prostě líbit musí.”
bwews:
“.”
Sargo:
“xxx”
Nerla:
“Povídka nepřekvapila v žádném ze svých okamžiků, ale něco takového ani neslibovala. Charaktery mnohých jsou samozřejmě hodně OOC, ale kde ne - a tady hodně sedly do příběhu a v takových chvílích mám tendenci odpouštět. Překlad by místy potřeboval betaread, ale zajímavé je, že to jsou opravdu jen místa, kde ujížděl pravopis nebo stylistika, a kdyby si to po sobě překladatelka ještě jednou s odstupem přečetla, určitě by vychytala hodně ryze anglických obratů nebo nešťastných českých ekvivalentů. Co mi nesedlo, byl epilog, přišel mi ryze rowlingovský a přibližně stejně povedený (tj. zničil kouzlo celého předchozího příběhu). No ale samotný příběh mi učaroval a velice zpříjemnil dvě cesty vlakem, přičemž během jedné z nich vybouchlo cosi v lokomotivě, a tak se povážlivě protáhla. (Nutno dodat, že mi PDF verze pětkrát shodila celé Windows. Netuším, čím to mohlo být, ale po smazání - a před stažením - se mi to nestalo jedinkrát.) K příběhu se mi asi ani nechce být moc konkrétní, ale líbilo se mi, jak moc byl plný cukru, asi jsem takovou oddychovku potřebovala. Nemyslím si, že mi to utkví, ale četla jsem vysloveně s chutí.”
Lucie:
“Jedna z prvních dramione, které jsme četla, takže srdcová záležitost. Je to plné citu, vtipné a dobře napsané. Milé čtení před spaním.”
Mrmla:
“Pěkné.”
Keiko.kei:
“Krásná povídka s úžasnými vtipem a originálníma novýma postavama :)”
Enola:
“Pr ty, co si někdy rádi přečtou hezké Dramione před spaním.”
GwenLoguir:
“Pekné”
Caira:
“Naprosto úžasná povídka. Už jsem ji četla nejmíň čtyřikrát a moc ráda se k ní vracím.”
ZJTrane:
“Veľmi pekná poviedka. Taká ku ktorej sa ešte určite vrátim.”
Ivet:
“Het absolutně není moje parketa, ale tohle jsem četla ráda a netrpělivě jsem čekala na nové kapitoly. Dracův syn byl úžasný a oba dospělí se velmi snažili hlavně kvůli němu. Taková oddechová povídka, která zahřeje milovníky HG/DM.”
Crystal:
“Draco a Mia jsou jedni z mála ne-slash párů, které si opravdu ráda přečtu. Krásný příběh :) Moc se mi líbila postava Zanea, on byl táák sladký :D Mno a Lucius, ten byl naprosto úžasný :D Samozřejmě i všichni ostatní bili skvělí, tákže - Čtyři hvězdičky.”