Přehled povídek autora - Ann

Frost - Iron

Odkaz | Autor: Ann | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Tony, Loki | Rating: U každé kapitoly | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí:
Klíčová slova:

KalamityJane:
“Obecně se snažím řídit heslem "nemůžeš-li říct nic pěkného, radši mlč", ale tady udělám výjimku. Za prvý nechápu, jak někdo může používat blogspot, který je pro čtenáře tak hrozně nepřívětivý, ale to povídkou nesouvisí, to je jen obecný povzdech, který se ve mně dlouhodobě kumuluje. Za druhé nechápu potřebu vystavovat své vlastní dílo na FF deník a ještě zdůrazňovat, že jde o prvotinu. To jako kvůli tomu, že to je prvotina, máme přehlížet mizerný pravopis a stylistiku, ploché postavy a nelogický děj a jen vychvalovat... něco? Nevím co, tak daleko jsem nedočetla.”
Mrmla:
“11”
Lanevra:
“Jedno vím předem; tohle někoho bude hodně bolet. :-D”
Akkarra:
“Drahá Ann, za tohle tě Valhalla rozhodně nečeká. Tohle je jednosměrná jízdenka do říše bohyně Hel. Že děláš psí kusy s Lokim a Tonym a naprosto nelogicky jim překrucuješ charaktery z minuty na minutu, jak se ti to zrovna hodí (o ději nemluvě), to bych ti snad ještě odpustit dokázala. Ale jak jsi zparchantila Jarvise, to je skutečná zvrácenost. A jako mnoho jiných autorů zaměňuješ sarkasmu a lehce přidrzlé vtipkování s hulvátstvím a trapností.”
Ann z Valhaly:
“Prvotina”