Přehled povídek autora - Ambra

Harry Potter a pyramida osudu

Odkaz | Autor: Ambra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, HG, RW, SS ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 52
Shrnutí: Volně navazuje na Prince dvojí krve. Dodržuje charaktery i reálie, dodržuje pravidla dobré knihy a dodržuje všechno, co nedodržela v sedmém dílu JKR.
Klíčová slova: Upozornění: smrt

jajafilm:
“Krásná akční povídka. Jedna z nejlepších povídek na mentorship...”
GwenLoguir:
“...”
Nerla:
“...to shrnutí jsem psala já k sobě do svého privátního (ehm, blogového) článku s oblíbenými povídkami! :D Každopádně ano, povídka se mi kdysi hrozně líbila, ale když jsem ji letos chtěla začít číst znovu, nedokázala jsem se dostat za prvních několik kapitol, jak hrozně slohově napsané to bylo. Ale chci tomu dát ještě šanci, vážně se mi kdysi moc líbila.”
Sargo:
“Jééé, to jsem kdysi četla :-) A byla jsem nadšena - je to plnohodnotná knížka, shodly jsme se tuším, že lepší než originál :-) Jako má svoje mouchy (zejména po slohové stránce), ale při té rozloze, probůh... možná ta pětka není stopro, ale určitě od srdce. ;-) Edit: Po prvních patnácti kapitolách, které jsem si dala dnes k obědu (spolu se strašně dobrou norskou bagetou, výtečnou lososovou polévkou a geniálně opečenými brambůrky) musím snížit hodnocení na čtyři. Ten sloh! Tak ten sloh by potřeboval přísnou betu. Ale pořád se mi to zamlouvá moc. Takhle to mělo být :-) Jen teda líp napsané... :-)”
Mrmla:
“..”
styna1:
“nečetla jsem, jen vkládám odkaz...”